• De verdachte van de moord op Milly Boele heeft dinsdag zijn daad opgebiecht aan zijn vriendin, met wie hij samenwoonde. Sander de V., politieagent van het korps Rotterdam-Rijnmond, en zijn vriendin zijn vervolgens naar het plaatselijke politiebureau gegaan. Dit is bekendgemaakt tijdens de persconferentie van woensdagochtend van politie Zuid-Holland Zuid.

    Verder is uitgekomen dat de moeder van Milly van haar dochter in hun laatste telefoongesprek heeft gehoord, dat er een buurman voor de deur stond. Eerder zou Milly nog gezegd hebben, dat er een 'meneer' voor de deur stond. De verdachte heeft tijdens het verhoor geen motief gegeven voor de moord. Wel bekende hij direct dat hij Milly om het leven heeft gebracht. Op avond van haar vermissing zou hij haar begraven hebben in zijn tuin. Sectie moet vandaag aanwijzen of het meisje ook seksueel is misbruikt.



    Afschuwlijk! Zo'n monster moet afgemaakt worden!


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ohmygod. Die vent moet echt levenslang krijgen. Jezus.

    ik ben pro-elektrische stoel! _O_

    Toch bij zo'n monsters

    [ bericht aangepast op 17 maart 2010 - 17:56 ]


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    En ik ben pro-levenslang.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Die gast moet levenslang krijgen echt!


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Levenslang opsluiten met TBS.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Levenslang. op zijn minst ;x


    We can only learn to love by loving.

    "He schat, hoe was je dag? Ik heb dat meisje van hiernaast vermoord trouwens."
    Het feit dat het ook nog een politieagent was, bewijst maar weer dat niemand te vertrouwen is.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Yep, net gehoord.


    No growth of the heart is ever a waste

    Een monster is het nou ook weer niet. Je weet niet wat die man heeft meegemaakt en misschien is hij wel niet helemaal mentaal in orde. Er zijn veel ergere moorden gebeurd en véél meer moorden gepleegd door één persoon.


    All was well.

    Dat is echt erg o.o


    Never run out of reasons to smile...

    Het is inderdaad echt verschrikkelijk..
    Ze zat bij mij op school, en vandaag was het echt een chaos.
    Overal waren kinderen aan het huilen.. in klassen, in de aula, buiten op schoolplein, overal. En ook overal waren er journalisten & cameramannen die iedereen lastig begon te vallen


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Als die Peter R de Vries zich er maar niet mee gaat bemoeien, dan word het weer zo'n Joran verhaal.


    eyes on the prize.

    Stalker schreef:
    Een monster is het nou ook weer niet. Je weet niet wat die man heeft meegemaakt en misschien is hij wel niet helemaal mentaal in orde. Er zijn veel ergere moorden gebeurd en véél meer moorden gepleegd door één persoon.


    Een politie-agent moet toch een mentale test ondergaan, of zoiets?


    eyes on the prize.

    Echt vreselijk ..


    -

    ik vind het echt eng =3