• Daar lijd ik nu aan, argh.
    Ik heb morgen een best groot proefwerk AK en ik heb nog maar één paragraaf gelezen, en ik moet het echt goed leren..
    Ik kan me alleen echt niet concentreren. En dan niet alleen door Quizlet of zo, het komt echt door alles.
    Door mijn haar, ik doe het steeds in een knot, dan weer niet, dan weer wel..
    Door de hele tijd jeuk aan mijn been.
    Door de zooi op m'n kamer.
    Etc.
    Ik word echt gek.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Komt me bekend voor.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Haha dat doe ik ook met mn haar :'D
    Ga op een saaie plek zitten waar je haast niets anders kan dan leren, misschien kalmeert dat.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ravel schreef:
    Komt me bekend voor.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Dat ken ik. Ik heb morgen proefwerk wiskunde en ik heb me een hele tijd niet kunnen concentreren, al kan ik het hopelijk nu wel (: Maar een vriend van me zei dat je dan 10 à 20 minuten pauze moet nemen en een luchtje gaan scheppen. Meestal helpt dat wel. In ieder geval succes voor morgen (:

    Ik dacht vroeger dat ik een concentratieziekte had, haha. ;'D
    En Shireen ga leren! Ik beveel het. ;'D


    Smiling but close to tears.

    Ravel schreef:
    Komt me bekend voor.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    jaa dat heb ik nou ook altijd!

    [ bericht aangepast op 17 maart 2010 - 19:15 ]

    Ravel schreef:
    Komt me bekend voor.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Daar heb ik nu ook last van.
    Moet voor morgen nog een heel hoofdstuk Duits leren en nog een paar werkwoorden voor Frans, maar ik heb onwijs veel koppijn en ik wil nu dus echt niet leren. Concentreren lukt sowieso nooit bij mij. :3


    hoi, jij bent leuk.

    als je je een keer nie tkan concenteren hoef het nog niet een stoornis te zijn iedereen heeft dat wel sommige meer dan de anderen ik heb dat ook maar ik heb adhd en ben autist en dan ook nog dyslectie .__.


    i believe i can fly

    Gewoon doen. Dat helpt bij mij meestal. Om het uur dan een kwartier pauze nemen.


    Owl you need is love.

    Dat ken ik.
    Ik wou net vragen hoe het komt dat je geen vakantie hebt en dan zie ik dat dit topic van maart is. :/

    [ bericht aangepast op 23 dec 2011 - 21:29 ]


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Kunnen jullie lezen? Ja? Lees dan de datum van dit topic even. Wtf :')


    -

    Dat heb ik helaas al twee dagen


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    *Staart vol verbazing naar de datum dat het topic geopend is*


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.