• Ik had vandaag gym, dus wij helemaal naar de andere kant van de stad fietsen voor die gymzaal. Bleken we buiten gym te hebben, maar de kleedkamers waren op slot, dus we moesten wel omkleden in de zaal zelf, maar gym was buiten.
    Maar goed, iedereen zat dus eerst te mopperen van: 'Ja jonge, veel te koud, rot maar op' 'Damn, nee geen voetbal'
    En er waren ook jongens die op de scooter kwamen, doorhadden dat we buitengym hadden, en gelijk weer vertrokken :Y)

    Gingen we softballen, lees; ik ging languit met een paar meiden in het veld liggen en we weigerden vervolgens iets te doen. En het bleek uiteindelijk nog heel warm te zijn ook. En het was best wel gezellig, en we hebben ontzettende lol gehad :3

    Gymen jullie wel eens buiten, of gewoon altijd binnen?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    In de zomer/lente wel eens op het hockeyveld of ateletiekeld maar zodra het die laatste optie is gaan we allemaal dood dat is namelijk rondjes rennen en kans op een conditie test.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Soms gymen we wel buiten, maar wy moeten wel meedoen <.<
    Maar meestal is het binnen (vooral in de winter dan)


    There has to be good, so that evil can kick its ass

    Vanaf de meivakantie tot het einde van het jaar buiten. (:
    en dan ook nog als het schooljaar begint een maand of 2.


    we were young but we were blind.

    in de zomer op de speelplaats

    handig want ik zit aan het raam als mijn crush lo heeft^^


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Zombie schreef:
    Vanaf de meivakantie tot het einde van het jaar buiten. (:
    en dan ook nog als het schooljaar begint een maand of 2.


    Precies, hier hetzelfde helaas


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    In de zomer/lente gymen we buiten en dan gaan we meestal softballen of speergooien maar vorige week moesten we voor het eerst dit jaar buitengymen en 3 kwartier rennen :|


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain

    We gymmen in de winter binnen, en na pasen, -nu dus- buiten, maar vrijdag vervalt m'n gym:9~:9~


    Smiling but close to tears.

    Gelukkig heb ik geen gym meer _O_
    Maar wij moesten eerst wel altijd in de lente + zomer + een deel van de herfst buiten gymen, en het was echt vreselijk want we gingen elke keer softballen ~_~


    There are several things that I have been doing wrong.

    Wij hadden gister ook buiten gym, was leuk =3 ik houd van honkbal/softbal =3


    Life is hard and then we die

    `ja, ook wel eens buiten.
    Maar fun heb ik nooit x:

    In de zomer gymen wij wel buiten maar dan gaan we heel vaak softballen en dat haat ik ;x.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    ZOmer/Lentee buiten, maar het meest binnen .


    Allah.. 8D

    Zombie schreef:
    Vanaf de meivakantie tot het einde van het jaar buiten. (:
    en dan ook nog als het schooljaar begint een maand of 2.


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Neeeeeee. Morgen buitengym -cry-
    Ik wil niehiet.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Wij zijn vanaf deze week begonnen met buitengym. Vreselijk! Dan gaan we handbal, speerwerpen, nog meer voetballen, honkbal en dat soort dingen doen. Bleh(puh)


    To live would be an awfully big adventure