• De verdachte van de moord op Milly Boele heeft dinsdag zijn daad opgebiecht aan zijn vriendin, met wie hij samenwoonde. Sander de V., politieagent van het korps Rotterdam-Rijnmond, en zijn vriendin zijn vervolgens naar het plaatselijke politiebureau gegaan. Dit is bekendgemaakt tijdens de persconferentie van woensdagochtend van politie Zuid-Holland Zuid.

    Verder is uitgekomen dat de moeder van Milly van haar dochter in hun laatste telefoongesprek heeft gehoord, dat er een buurman voor de deur stond. Eerder zou Milly nog gezegd hebben, dat er een 'meneer' voor de deur stond. De verdachte heeft tijdens het verhoor geen motief gegeven voor de moord. Wel bekende hij direct dat hij Milly om het leven heeft gebracht. Op avond van haar vermissing zou hij haar begraven hebben in zijn tuin. Sectie moet vandaag aanwijzen of het meisje ook seksueel is misbruikt.



    Afschuwlijk! Zo'n monster moet afgemaakt worden!


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Echt vreselijk wat die man gedaan heeft. En te bedenken dat hij zelf een politieman was. Van mij mag hij levenslang krijgen.


    I'm not a complete idiot, some parts are missing.

    Echt vreselijk. o.o
    Het zou iedereen kunnen overkomen.
    Wacht maar, later kun je niet eens meer normaal over straat lopen . D:

    + levenslang .

    Verschrikkelijk. Geef hem maar gelijk levenslang.

    [ bericht aangepast op 17 maart 2010 - 19:20 ]


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Die man is gewoon ziek. En zieke mensen moeten ze levenslang opsluiten of executeren.
    Sorry als het wat cru klinkt, maar anders blijven ze de normale mensen maar doden. --'


    007

    Phantasy schreef:
    Echt vreselijk wat die man gedaan heeft. En te bedenken dat hij zelf een politieman was. Van mij mag hij levenslang krijgen.


    Only losers can act the way you do

    UNCOMMON schreef:
    Ohmygod. Die vent moet echt levenslang krijgen. Jezus.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Afschuwelijk! (N)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Slotje, hier is een algemeen topic over. Daar heb ik dit stukje bijgezet.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg