• ik zelf denkt dat hij nooit de waarheid gaat zeggen. hij heeft zo vaak gelogen dat ik hem gewoon niet meer geloof. hoe denken juilie erover?

    Ooit he, zal hij zoveel gelogen hebben dat hij er niet meer om heen kan draaien.


    your eyes are like stars in the night.

    Ik ben er een beetje klaar mee om eerlijk te zijn..


    ars moriendi

    Ik snap niet waarom er bij hem zo'n groot drama van wordt gemaakt.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Outside schreef:
    Ik ben er een beetje klaar mee om eerlijk te zijn..


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Ik denk dat hij erin is geluist en zijn mond niet opendoet en zich daarom een slag in de rondte liegt. Ik bedoel hij had enorme gokschulden enzo. Die schuldeisers zijn écht niet mis daar hoor o.o
    En die moeder van Natalee, jezus, wat een aandachtsgeil mens. Je gaat toch niet naar de moordenaar van je dochter en daar alles weer omhoog halen o.o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    ik denk dat hij al zoveel gelogen heeft, dat hij de waarheid zelf niet eens meer weet.


    Life is a beautiful struggle

    ik denk dat hij ooit door zijn kop word geschoten:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Poseidon schreef:
    Ooit he, zal hij zoveel gelogen hebben dat hij er niet meer om heen kan draaien.


    They fell in love, didn't they?

    Hobbelpaard schreef:
    Ik denk dat hij erin is geluist en zijn mond niet opendoet en zich daarom een slag in de rondte liegt. Ik bedoel hij had enorme gokschulden enzo. Die schuldeisers zijn écht niet mis daar hoor o.o
    En die moeder van Natalee, jezus, wat een aandachtsgeil mens. Je gaat toch niet naar de moordenaar van je dochter en daar alles weer omhoog halen o.o


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    dat onderwerp heb ik allang afgesloten
    en laat hem maar lekker leiden daar in Peru