• Daarstraks moest ik mondeling Engels doen voor mijn proefwerk en we moesten een liedje laten horen en over dat liedje vertellen en ook over de zanger etc. En ik had 'Phantomrider' van Tokio Hotel.Maar dat liedje ligt heel gevoelig bij mij wegens persoonlijke problemen.En we mochten dus kiezen of we eerst het liedje lieten horen of eerst ons mondeling.En ik koos eerst voor het liedje en toen die eerste noten door de klas galmde ging het al helemaal verkeerd.Ik begon te trillen op mijn benen, ik kreeg het snikheet, ik werd rood en ik moest mijn tranen inhouden.Daarna moest ik aan mijn tekst beginnen.Nog steeds trilde mijn benen, ik kreeg het licht in mijn hoofd en mijn stem trilde ook en dan heb ik nog eens heel mijn tekst verdraaid.Maar mijn leerkracht zei dat het grammaticaal heel goed was, maar ik voel me er echt niet goed bij en nu besef ik; 'Had ik maar beter een ander liedje gekozen'


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Weet je dat tenminste voor een volgende keer....
    Het was tenminste grammaticaal goed (flower)

    Het is wel goed dat je het toch hebt gedaan, wel rot hoe het gelopen is maar je hebt door gezet en dat is knap van je!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    NYC schreef:
    Het is wel goed dat je het toch hebt gedaan, wel rot hoe het gelopen is maar je hebt door gezet en dat is knap van je!


    Hope goes lost but never dies.

    NYC schreef:
    Het is wel goed dat je het toch hebt gedaan, wel rot hoe het gelopen is maar je hebt door gezet en dat is knap van je!


    I need you like a heart needs a beat