• Een ijsje!!! xP
    Neehneeh :p effe serieus nu...
    Kijk binne een 2tal weekjes ben ik dus 1 maand samen met mijn vriend, en ik wil iets doen, ik dacht gaan uiteten ofzo, maar dat is zo pokkeduur en totaal niet origineel... :( heeft iemand een idee wat ik wel kan doen?? Iets wat egt HEEL erg origineel is?? :P

    Xx(K)

    Een strik rond jezelf doen


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Ga gewoon picnicken in het park of op het strand bij zonsondergang.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    NYC schreef:
    Ga gewoon picnicken in het park of op het strand bij zonsondergang.

    Romantisch :D,, maar op het strand is zo goed als onmogelijk aangezien dat 2 à 3u rijden is vn by my thuis :P

    Oh god. Dat je nu al bij een maand iets van 'wow' gaat doen? Nee. Ik ben nu bijna 11 maanden samen met de mijne en nog steeds doen we niet echt elke maand iets, natuurlijk zijn we dan wel bij elkaar. Maar om daar gelijk bakken aan geld uit te geven? Nee. Ga picknicken ofzo.


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    Oh god. Dat je nu al bij een maand iets van 'wow' gaat doen? Nee. Ik ben nu bijna 11 maanden samen met de mijne en nog steeds doen we niet echt elke maand iets, natuurlijk zijn we dan wel bij elkaar. Maar om daar gelijk bakken aan geld uit te geven? Nee. Ga picknicken ofzo.

    Naja, je moet weten dat wy elkaar al 5 jaar kennen en al 5 jaar gevoelens vr elkaar hebben enzo... maar we mochten er niet aan toegeven omdat het gewoon onmogenlijk was op verschillende vlakken om samen te zijn...

    Poseidon schreef:
    Oh god. Dat je nu al bij een maand iets van 'wow' gaat doen? Nee. Ik ben nu bijna 11 maanden samen met de mijne en nog steeds doen we niet echt elke maand iets, natuurlijk zijn we dan wel bij elkaar. Maar om daar gelijk bakken aan geld uit te geven? Nee. Ga picknicken ofzo.

    Hahaha! Dat klinkt lekker hoe je dat brengt. Ja inderdaad, ga picknicken. :Y)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik weet niet of je al hebt gezoend maar wat een van mijn goede vriendinnen heeft gedaan is presies op de dag dat ze 1 maand hadden dat ze voor het eerst hadden gezoend.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Darlien toch xp.
    gewoon picknicken izs wel leuuk ehn (a).
    zoo op park, waarhy u massage moest geevn ehn weetwel xp.
    _O_

    [ bericht aangepast op 26 maart 2010 - 22:49 ]

    DreadsSnake schreef:
    (...)
    Naja, je moet weten dat wy elkaar al 5 jaar kennen en al 5 jaar gevoelens vr elkaar hebben enzo... maar we mochten er niet aan toegeven omdat het gewoon onmogenlijk was op verschillende vlakken om samen te zijn...

    Dat maakt niet uit. Je hoeft niet gelijk bakken geld te geven ofzo.


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    (...)
    Dat maakt niet uit. Je hoeft niet gelijk bakken geld te geven ofzo.

    Ja... ik vind het tog al iets speciaals enzo duss... er mag tog wel gevierd worde e O.o wrm zou k nu nix doen?? Hij wou ook graag iets doen... duss

    DreadsSnake schreef:
    (...)
    Ja... ik vind het tog al iets speciaals enzo duss... er mag tog wel gevierd worde e O.o wrm zou k nu nix doen?? Hij wou ook graag iets doen... duss

    Ik heb je toch niks verboden. Waarom vraag je het dan niet gewoon aan je vriend?


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    (...)
    Ik heb je toch niks verboden. Waarom vraag je het dan niet gewoon aan je vriend?

    Neen, maar het is tog niet omdat jij niet speciaals deedc op 1 maand dat wy het niet moete doen?? Trouwens er is een reden dat ik zeg dat uiteten Pokkduur is... ik wiler geen bakken geld aan uitgeve duss... Ik zoek gwn iets origineel... iets wat leuk, romantisch en tog goedkoop is... Duss vraag k de mensjes ier om hulp e :P

    DreadsSnake schreef:
    (...)
    Neen, maar het is tog niet omdat jij niet speciaals deedc op 1 maand dat wy het niet moete doen?? Trouwens er is een reden dat ik zeg dat uiteten Pokkduur is... ik wiler geen bakken geld aan uitgeve duss... Ik zoek gwn iets origineel... iets wat leuk, romantisch en tog goedkoop is... Duss vraag k de mensjes ier om hulp e :P

    Ik heb óók niet gezegd dat ik op onze eerste maand niks deed. Ik doe niks speciaals en daarmee bedoel ik dat bios niet meer echt speciaal is.


    your eyes are like stars in the night.

    Persoonlijk vind ik een maand niet zo spectaculair. Een jaar ja, dat zou ik begrijpen. Maar goed, ik ben totaal inspiratieloos op dat gebied en nu nog meer op dit tijdstip :']


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb hem een klein knuffeltje gegeven met een briefje bij dat ik zelf had geschreven. En hij was er echt ongelofelijk blij mee.


    Ryan Dunn (ll)