• Een paar dagen geleden stond ik op het perron op de trein te wachten omdat ik samen met mijn mama en twee zussen naar Gent zou gaan shoppen ;3 Nou we stonden op het perron en de trein had 25 minuten vertraging, kwam er opeens zo'n oude vrouw naar ons. Alhoewel, niet zo oud, rond de 60 of zo met oranje haar.
    En ze begon tegen ons te praten, echt zo waarvan je dacht dat ze ziek in haar hoofd was of zo. Zo zei ze tegen ons:
    'Als ge dood moet, moete dood. Der is niks da ge der tege kunt doen. Alst uwen tijd is zulde weggaan. En niemand zal u dan kunne helpe'
    Man, ik was echt bang van haar ;x

    Iemand nog zo'n rare mensen onlangs tegengekomen?

    Creepy .__.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Toen ik vrijdag met Chiara en Nana in Antwerpen was, zagen we een man met een panty en hakken. En hij zat ook voor andere hakken te kijken.
    Oke, hij was niet eng. Maar wel raar. :'D

    Lebasi schreef:
    Toen ik vrijdag met Chiara en Nana in Antwerpen was, zagen we een man met een panty en hakken. En hij zat ook voor andere hakken te kijken.
    Oke, hij was niet eng. Maar wel raar. :'D



    Oh, ik ken die man.Die is zeer beroemd in Antwerpen : D


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Eng,en nee niet echt. Alhoewel in Antwerpen stond er zo een vuilbak in brand en wij stonden daar naar te kijken. En er kwam zo een oude mevrouw rond 70 misschien 80 jaar oud en die zei' maakt da ge weg komt ziede da dan ni da het brand,sebiet stade der zelf nog in,ge moet weg,weg zei ik u'. En wij stonden da 5m vanaf ofzo.

    Closure schreef:
    (...)


    Oh, ik ken die man.Die is zeer beroemd in Antwerpen : D

    Geen idee,
    ik had 'm er nog nooit gezien. Ik vond 'm wel grappig. :x

    Ze heeft wel gelijk, weetje. (cat)

    Lebasi schreef:
    Toen ik vrijdag met Chiara en Nana in Antwerpen was, zagen we een man met een panty en hakken. En hij zat ook voor andere hakken te kijken.
    Oke, hij was niet eng. Maar wel raar. :'D


    ^^


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Gabbana schreef:
    Ze heeft wel gelijk, weetje. (cat)


    your eyes are like stars in the night.

    Gabbana schreef:
    Ze heeft wel gelijk, weetje. (cat)


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Een oude man, rond de 70/80 jaar, zat alleen aan een tafel en hij sprak steeds tegen zichzelf. Dat was vreselijk zielig.


    All this dampness is damp.

    Vorige week dinsdag. Ik liep zo rond met Armin en plots kwam er zo een vrouw naar ons toe en wij dachten dat die geld ging vragen, fso. Kwam ze gewoon aan ons vragen of de wereld nog gaat verbeteren en voor we vertrokken kregen we nog een foldertje.
    Dat wijf was vaag en ze kon niet eens goed Nederlands. --'

    waha
    stiekem lag ik dat soort mensen altijd heel hard uit:X


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    Ew, lijkt me eng x:

    een vent die aan mij en een vriendin kwam vragen of we boeken wilden kopen over een of andere sekte, en toen gaf ie een hele uitleg over dat geloof enzo...

    Mijn mama was zwanger - van mij - en ze was toen op een treinstation toen er een zigeunerin naar haar toekwam. Ze zei zo dat ze dat kind weg moest doen, want het was slecht enzo, en het bracht ongeluk.
    Pfft, ik ben echt wel gevaarlijk. Ik kan een vlieg doodmeppen. --'


    Where there is a sea there are pirates...