• Ik had een paar weken geleden een mail gekregen van het Belguimstreetteam voor een fanactie op 25/02.Die actie luidt als volgt: Bij Lass Uns Laufen/World Behind My Wall halen alle fans hun witte ballon omhoog.Nu vroeg ik me dus af of die actie eigenlijk doorgaat ofniet?

    [ bericht aangepast op 24 feb 2010 - 17:56 ]


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    En is dat de enige? Ôo
    Wij hebben wel maar iets zielig, hoor! ><'


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Daarnet zeide ze op tmf van wel.. like, het gaat trouwens al heel de tijd over Tokio Hotel.


    Some people make the world special just by being in it

    Compass schreef:
    En is dat de enige? Ôo
    Wij hebben wel maar iets zielig, hoor! ><'



    Er zijn nog meer actie's hoor.RepentRepent heeft er een paar weken geleden een topic over geopent, maar ik doe alleen aan deze fanactie mee.Maar ik wil niet de enige zijn die daar met een witte ballon staat hoor .__.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    ja kan ook een wit lampje doe gister deed ik dat bij world behind my wall

    Alysse schreef:
    Daarnet zeide ze op tmf van wel.. like, het gaat trouwens al heel de tijd over Tokio Hotel.



    Wtf? was vandaag aan Tokio Hotel besteedt ja : D maar ik heb alleen het einde gezien, maar die actie gaat dus door?


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Closure schreef:
    (...)


    Er zijn nog meer actie's hoor.RepentRepent heeft er een paar weken geleden een topic over geopent, maar ik doe alleen aan deze fanactie mee.Maar ik wil niet de enige zijn die daar met een witte ballon staat hoor .__.

    Welke actie dan?
    Ik heb niet eens ballonnen... 8D
    Hopelijk delen ze die daar uit. Op 3 maart deelde ze ook bladeren uit met "FREI" op. x]
    Maarja ballonnen moet je kopen... =/ En is duurder...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Wij hadden gisteren allemaal lichtjes. ^-^
    En we konden ze nog in de rij kopen, maar ik zou niet weten hoe de fanactie luidt voor morgen. Sorry. (=


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Compass schreef:
    (...)
    Welke actie dan?
    Ik heb niet eens ballonnen... 8D
    Hopelijk delen ze die daar uit. Op 3 maart deelde ze ook bladeren uit met "FREI" op. x]
    Maarja ballonnen moet je kopen... =/ En is duurder...


    Hier is het topic met de andere actie's en ze delen daar ook balonnen uit maar het meisje van Belguimstreetteam zei dat ze er niet zoveel hadden dus als je kon, moet je je eigen balon meenemen


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.