• Ik zit hier vol stress te leren met hoofdpijn, dikke wallen onder mijn ogen enzo.
    Dankzij de Shuttle Run voel ik me niet zo fit vandaag. En dan heb ik ook nog eens echt vet veel voor morgen. Waaronder voor 2 vakken ik een onvoldoende sta die ik dus moet ophalen.
    Frans ken ik goed, alleen net de laatste woorden en zinnen krijg ik er niet in. Economie snap ik zowiezo nooit wat van.
    Ik heb echt zin een woord eruit te gooien ZO HARD maar dat doe ik niet aangezien sommige er tegen zijn. -Ja, dat moest ik zeggen want dat is het woord er tóch uit.- Ik weet niet wat ik moet... Die kut spreekbeurt, kut Frans, kut economie en dan ook nog geschiedenis.
    IK KAN NIET MEER! IK WIL NIET MEER.
    Ik kan echt niet meer ik heb al zoveel gedaan vandaag maar ik ben zo bang voor alles... Dat alles mis gaat. Als ik mijn spreekbeurt oefen en ik denk erover dat ik voor de klas sta vergeet ik al alles. Ik ben kapot, ik wil niet... Ik schiet echt heel snel in de stress waardoor ik mijn handen vet hard ga dicht knijpen en waardoor ik echt neigingen ga krijgen alles kapot te slaan. Ja, ik ben gewelddadig, dat weet ik.

    Moest eruit.


    I live for the applause, you will die for it.

    *knuft*


    Life is hard and then we die

    Oke, adem in, adem uit.
    Als het niet meer gaat, neem een pauze. Ga afkicken, herhaal het nog een keer voordat je gaat slapen. Geloof in jezelf :3

    Dat is kut ;o Probeer anders 1 van de twee vakken heel goed te leren, diegene waar je het meeste onvoldoende op staat ofzo? Misschien heb je dan nog een voldoende voor één van de 2 dingen? :'D Ik weet niet eigenlijk, succes in ieder geval.

    Anders vraag je of je vanachter in de klas mag staan en iedereen naar voor moet kijken. Rustig ademen. De tijd nemen voor je spreekbeurt. Of anders kun je in de apotheker stresspilletjes gaan halen. Of je ogen toedoen als je vanvoor in de klas sta. Of ficeren op iets achter aan in de klas.

    UNCOMMON schreef:
    Oke, adem in, adem uit.
    Als het niet meer gaat, neem een pauze. Ga afkicken, herhaal het nog een keer voordat je gaat slapen. Geloof in jezelf :3


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Het komt wel goed echt waar.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik moet ook keiveel leren.
    Ik kan er maar niet aan beginnen. ):


    Where there is a sea there are pirates...

    Etoile schreef:
    Anders vraag je of je vanachter in de klas mag staan en iedereen naar voor moet kijken.


    Huh? :') Niet lullig bedoelt ofzo, maar dat werkt toch niet? :') Een spreekbeurt is er juist voor bedoeld voor een groep te leren spreken.

    @topic:
    Ik begrijp heel goed in wat voor situatie je zit. Ik had hetzelfde een jaar geleden. Stress, stress en nog meer stress..
    Er is niet veel tegen te doen, behalve proberen te geloven in jezelf en tegen jezelf zeggen dat je weet dat je het kan (K)
    Succes! (flower)


    ars moriendi

    Damn, dat is kut. ._.
    Succes.(flower)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Neem even wat tijd voor jezelf. Het is niet gezond om aan één stuk door bezig te zijn met school. Wat je in het vervolg moet doen is een uurtje per dag aan school te besteden(dit geldt natuurlijk niet voor de situatie waar jij nu in zit door die toetsen en spreekbeurt etc.)

    Maar wat je in vervolg zou kunnen doen is 3 kwartier bezig met school, of langer wat je maar net zelf wilt, en dan bijv. kwartiertje rust. ;)


    La credenza è una medicina contro il timore

    -hug-
    Ik kom je morgen wel ontvoeren :3


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Argh, dat is vreselijk. O:
    Zodra het weekend is, zorg dat je alles af hebt en gun jezelf wat rust.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    HiddenLight schreef:
    Argh, dat is vreselijk. O:
    Zodra het weekend is, zorg dat je alles af hebt en gun jezelf wat rust.

    Das helemaal niet leuk
    -hug-
    maar probeer je zelf in te houden en niet alles kapot te meppen want dan heb jij zere handjes en krijg je vast ook nog op je kop:X
    SO come on i know you can do it
    XXXXXXX


    Never let anyone tell you that you can`t do something

    HiddenLight schreef:
    Argh, dat is vreselijk. O:
    Zodra het weekend is, zorg dat je alles af hebt en gun jezelf wat rust.
    UGH, dat kan ik ook vergeten aangezien ik maandag wéér een SO heb van Frans + PW aardrijkskunde. En donderdag heb ik PW Frans.

    Kuuu-huuut school.


    I live for the applause, you will die for it.