• De Twilight-romance gaat definitief verder in het echte leven! Tijdens de première van zijn laatste film Remember Me bevestigde Robert Pattinson eindelijk dat Kristen Stewart zijn vriendin is aan Life & Style.

    Hun liefde voor elkaar werd nog duidelijker binnen in het Paris Theatre, waar ze volgens een ooggetuige niet van elkaar af konden blijven. "Toen de lichten uitgingen nestelde Kristen haar hoofd in Rob’s nek. Ze leken erg op hun gemak bij elkaar. Tijdens de film leunden ze regelmatig naar elkaar toe en raakte elkaar liefdevol aan. Ze dronken uit dezelfde fles water en er werd veel gefluisterd en geknuffeld. Tot zes keer toe leek het alsof ze in elkaars nek aan het kussen waren. Ze zagen er echt uit als een vderliefd koppel," aldus de ooggetuige.

    Na de film gingen Kristen en Rob als koppel naar de Remember Me afterparty.

    bron

    Sorry als hier al een topic over is.

    en eerst was hij nog Gay., x'D


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Good for them. (:


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Ik vind het een leuk koppel! :D


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik dacht dat het al lang bekend was dat ze wat hadden? Maar dat kan ook aan mij liggen. (krul)


    Protège moi de mes désirs.

    jaaaah echt kheb de laatste tijd al veel te veel roddels gehoord :'D hoop dat het nu waar is


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Rugzak schreef:
    en eerst was hij nog Gay., x'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    JoJudicious schreef:
    Good for them. (:


    I've got you to make me feel stronger.

    Eerst is die Gay,nu heeft die weer met Kristen Stewart,morgen is die trafestiet en overmorgen is hij dood >.>

    wordt gek van die roddels Maar ik denk dat deze wel klopt en k vind het wel een leuk stelletje

    ofzo xD


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Ze dronken uit dezelfde fles water


    Dus? dan hoef je tog geen koppel te zijn xD

    Anders ben ik heel er gay met 4 meisjes uit mijn klas en met mijn beste vrienden 8D


    I solemny swear i am up to no good

    Leuk voor hun.


    All this dampness is damp.

    Ik ben blij voor hun!^^


    Your Butt is Mine!

    RyoHentai schreef:
    (...)

    Dus? dan hoef je tog geen koppel te zijn xD

    Anders ben ik heel er gay met 4 meisjes uit mijn klas en met mijn beste vrienden 8D


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    En tóch ben ik verre van jaloers :3


    I clicked my heels and wished for you.

    Yea (:

    Remember Me! :9~ Die film moet ik zien <3


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.