• Wat meisjes die ik ken houden nu dus een wedstrijd samen 'wie kan de meeste jongens zoenen?' echt jonge ik vond het zó triest toen ik het hoorde, een van die meisjes die meedoet ken ik best wel goed en zij vind dus iemand leuk maar hangt ondertussen wel de slet uit met die vriendinnen.

    sorry, het is hun leven en ze moeten het zelf maar uitzoeken maar ik vind het triest.


    We can only learn to love by loving.

    bahbahbah ;p


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Beamsville schreef:
    Hier zijn ook enorm trieste mensen. In een discotheek hier in de buurt konden de meisjes een scooter winnen. Iedere jongen kreeg een ketting om aan een meisje te geven. Het meisje met aan het eind van de avond de meeste kettinkjes, won de scooter. Wat ze ervoor moesten doen? Zoveel mogelijk jongens aflebberen. Mij niet gezien.


    Dat was in TDF toch?
    OT: Dat is echt sneu ;o

    Dealer schreef:
    (...)
    Dit doet me denken aan een festival dat ze ergens doen. Weet even niet meer waar. Maar dan moeten vrouwen/meisje hun borsten laten zien aan mannen, en dan wie er aan het eind van de dag de meesten kettingen heeft, wint iets of zo. En dat dan gewoon door de hele straat.. :/
    mardi gras! In euh new orleans?
    Dat is anders, dat is voor carnaval (:


    Get outta my head!

    Weet je wat ook zo triest is... ALs een jongen een meisje slaat :9~ Want dan kunnen ze blijkbaar geen persoon aan van het zelfde geslacht... Maar eisje mogen wel jongen slaan... De ongeschreven wetten van de Jongeren :O

    Whahaha is love it:X

    OuttamyHead schreef:
    (...)mardi gras! In euh new orleans?
    Dat is anders, dat is voor carnaval (:

    Ja, maar alsnog.. Ik vind het gewoon raar. :/


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Whaha, dat vind ik lachwekkend. :3


    None but ourselves can free our minds.

    Tja als je je tot zo'n niveau wil verlagen. Mij niet gezien!


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Whores &'nd hookers, lalala. Whores &'nd hookers, laaaalalala.


    I live for the applause, you will die for it.

    Haha, een meisje die ik ken deed dat ook. Nouja, ze moeten het zelf maar weten. Die krijgen binnenkort wel problemen omdat ze een naam van hier tot tokio achter hun kont hebben hangen.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    dom, ze maken zichzelf echt belachelijk


    Like everybody and trust no one.

    levenloooooos :'D


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Je hebt helemaal gelijk.


    Think before you act.