• Wat meisjes die ik ken houden nu dus een wedstrijd samen 'wie kan de meeste jongens zoenen?' echt jonge ik vond het zó triest toen ik het hoorde, een van die meisjes die meedoet ken ik best wel goed en zij vind dus iemand leuk maar hangt ondertussen wel de slet uit met die vriendinnen.

    sorry, het is hun leven en ze moeten het zelf maar uitzoeken maar ik vind het triest.


    We can only learn to love by loving.

    Haha ='D idd, triest.


    Life is hard and then we die

    Hahaha. Laat hun maar doen en zich belachelijk maken. :3


    All was well.

    Magnifique schreef:
    Hahaha. Laat hun maar doen en zich belachelijk maken. :3


    hoi, jij bent leuk.

    Als je dat doet ben je zielig!


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Magnifique schreef:
    Hahaha. Laat hun maar doen en zich belachelijk maken. :3


    your eyes are like stars in the night.

    Naja, gelukkig kun je van zoenen geen soa's vangen.
    Toch?


    No growth of the heart is ever a waste

    Zaitsev schreef:
    Naja, gelukkig kun je van zoenen geen soa's vangen.
    Toch?
    HerpesHerpesHerpes (hoera)_O_(yeah)

    @ Nicol, lang leve de pubertijd en erbij willen horen en alles (krul)(nerd).


    Wie du mir, so ich dir.

    sneu.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Hier zijn ook enorm trieste mensen. In een discotheek hier in de buurt konden de meisjes een scooter winnen. Iedere jongen kreeg een ketting om aan een meisje te geven. Het meisje met aan het eind van de avond de meeste kettinkjes, won de scooter. Wat ze ervoor moesten doen? Zoveel mogelijk jongens aflebberen. Mij niet gezien.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ze moeten iets in hun leven te doen hebben, vind je niet?
    Bezigheidstherapie!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Dat is inderdaad heel sletterig.


    neem jij het goede pad maar, ik neem een omweg.

    Dealer schreef:
    Ze moeten iets in hun leven te doen hebben, vind je niet?
    Bezigheidstherapie!
    xD


    Life is hard and then we die

    Beamsville schreef:
    Hier zijn ook enorm trieste mensen. In een discotheek hier in de buurt konden de meisjes een scooter winnen. Iedere jongen kreeg een ketting om aan een meisje te geven. Het meisje met aan het eind van de avond de meeste kettinkjes, won de scooter. Wat ze ervoor moesten doen? Zoveel mogelijk jongens aflebberen. Mij niet gezien.


    De peppermill? Die avond ervoor ben ik nog naar die ''tienerdisco'' geweest. Maar we moesten vroeg weg -.-'
    Maar inderdaad, die actie sloeg nergens op.


    neem jij het goede pad maar, ik neem een omweg.

    Beamsville schreef:
    Hier zijn ook enorm trieste mensen. In een discotheek hier in de buurt konden de meisjes een scooter winnen. Iedere jongen kreeg een ketting om aan een meisje te geven. Het meisje met aan het eind van de avond de meeste kettinkjes, won de scooter. Wat ze ervoor moesten doen? Zoveel mogelijk jongens aflebberen. Mij niet gezien.

    Dit doet me denken aan een festival dat ze ergens doen. Weet even niet meer waar. Maar dan moeten vrouwen/meisje hun borsten laten zien aan mannen, en dan wie er aan het eind van de dag de meesten kettingen heeft, wint iets of zo. En dat dan gewoon door de hele straat.. :/


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Hahaha ik vind het geniaal :'D


    -