• Hooii x3
    nou ik moet op me nichtje passen ( ze is 1 jaar) xD
    en ik ben alleen thuis =3
    en nu slaapt ze en ik kan de kamer niet uit want dan gaat ze huilen ofzo dus ik zit hier op die kut kamer met de laptop x3
    egt iew ik voel me nu egt een moeder XD
    maar oke dat wou ik ff vertellen :P
    moeten jullie wel is opassen ofzo? xD


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Nee, mijn familie heeft geen kleine kinders, alleen in Polen. En anders zou ik het toch neit doen omdat ik niet van kinderen hou ><


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik heb nog nooit opgepast. Maar kinderen zijn irri xD Maar soms is't wel lachen x'9. Laatst probeerde 3 kinderen me te pakken. DAMN, het leek of ik de Marathon was aant rennen :'l. Toen ging ik op de grond liggen gingen ze op mijn zitten x.X xD


    I live for the applause, you will die for it.

    HAAT AAN KINDEREN!

    Oppassen is chill joh! Gewoon lekker tv kijken terwijl die kinderen slapen, en dan aan het einde van de avond 20 euro vangen.


    You'd took my breath but I'll survive.

    Oppassen is chill joh! Gewoon lekker tv kijken terwijl die kinderen slapen, en dan aan het einde van de avond 20 euro vangen.

    Ja maar dat kan ik niet xD
    als ik weg ga gaat ze huilen :|
    ooh w8 ff
    ik kan haar beneden in de box leggen (cool) x3


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Volgende week moet ik.. :|

    SUCCES XD

    xD ty


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    nog niet maar vanaf volgend jaar ga ik zeker mogen oppassen
    heb ik dan ook nog eens dat ik in verzorging voedig zit dus ik mag gaan letten op kleine kinderen en op bejaarden

    IK heb wel opgepast, alleen dan op kinderen die slapen. De hele avond tv kijken met chips en cola! ^^ Maar voor de rest kan ik echt niet met kinderen opschieten!