• Ik heb een behoorlijke klote periode achter de rug gehad, zeg maar de eerste 19 jaar van mijn leven. Nu lijkt eindelijk alles beter te gaan en nu lijken eindelijk dingen me mee te zitten.

    Dit jaar gaat heel erg speciaal worden. Er is namelijk een persoon die heel veel voor mij betekent, namelijk Nena. Nee ik ben niet zomaar een obsessed fan ze betekent echt heel veel voor me. -iets wat sommige die me goed kennen wel weten en begrijpen- het is al heel vaak misgelopen toen ik de kans kreeg haar te ontmoeten. 5x al om precies te zijn. Maar dingen gebeuren altijd om een reden, dat is gewoon zo. Ik voel nu gewoon dat ik er klaar voor ben. Voor een nieuwe start en een nieuw begin. Dit jaar heb ik al 3x contact gehad met Nena, ze heeft me zelfs bedankt voor de felicitaties toen van dat topic van toen Larissa een kindje kreeg.

    Én ze komt nu 2 keer naar Nederland. Ik ga er allebei heen en ze weet dat ik kom. En het gaat gewoon zo ontzettend speciaal worden.. En nu ben ik helemaal blij, maar ik voel me ook vet weird. Want dit is gewoon iets waar ik al bijna mijn halve leven naar uit kijk, en nu.. heb ik het gewoon. Krijg ik het gewoon. Nu heb ik gewoon echt even dat magische gevoel, alsof er nooit meer iets fout kan gaan en dat ik voor altijd gelukkig zal blijven. Het klinkt zo kinderlijk en achterlijk, maar het voelt gewoon heerlijk.

    Sorry voor mijn gewazel maar ik moest het even kwijt:Y).


    Wie du mir, so ich dir.

    Zo heb ik ook een bepaalde band/bandlid dat speciaal voor me is, dus zo gek is dat niet :X
    echt leuk man !
    have fun ! =D

    [ bericht aangepast op 19 feb 2010 - 12:18 ]


    I solemny swear i am up to no good

    Wow ik ben echt héél blij voor je!:D Nena is gewoon geweldig_O_


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik vind het zó tof voor je dat ze naar NL komt dit jaar =D


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik vind het prachtig voor je, en je verdient het ook<3 En het klinkt helemaal niet kinderlijk, dat vind ik tenminste niet. :Y)

    Ik hoop dat ik ook eens zoiets mag meemaken,[/ook al ben ik nog steeds er niet uit waar ik fan van wil worden] =')


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    [ bericht aangepast op 4 april 2012 - 16:43 ]

    carien schreef:
    fijn dat alles beter lijkt te gaan voor je :)
    en veel plezier alvast dan :D:)
    voor mij wordt dit jaar ook beter dan de vorige paar jaar
    en als mijn vader zich dit keer aan de afspraken houd mag ik ook 1 keer naar een concert van Nena :)
    Je kunt nog kiezen. Paradiso of Emmen <3


    Wie du mir, so ich dir.

    Dat is echt heel fijn. Ik ben blij voor je.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    [ bericht aangepast op 4 april 2012 - 16:39 ]

    MrsHangover schreef:
    (...)
    Je kunt nog kiezen. Paradiso of Emmen <3
    Komt ze in Emmen? ö Dude, daar woon ik. ö
    En Kirsten, dat vind ik echt heel cool voor je <3


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    ankeaddicted schreef:
    (...)Komt ze in Emmen? ö Dude, daar woon ik. ö
    En Kirsten, dat vind ik echt heel cool voor je <3
    Dankjedankjedankje -hysterisch- ja ze komt op dat festival van 80's shizzle. Volgens mij vanuit de jumbo ofzo. Ben vergeten hoe het heet. Parkpop kan dat?


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik ben echt blij voor jou dat je naar ze toe gaat! (:


    Never run out of reasons to smile...

    'k ben zo bllij voor je! =)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    MrsHangover schreef:
    (...)
    Dankjedankjedankje -hysterisch- ja ze komt op dat festival van 80's shizzle. Volgens mij vanuit de jumbo ofzo. Ben vergeten hoe het heet. Parkpop kan dat?
    Bedoel je niet Rietpop? Parkpop is toch in Den Haag? :'D


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    ankeaddicted schreef:
    (...)Bedoel je niet Rietpop? Parkpop is toch in Den Haag? :'D
    Weet ik niet zeker hoe het heet. :Y). Maar het was in Juni/Juli


    Wie du mir, so ich dir.

    MrsHangover schreef:
    (...)
    Weet ik niet zeker hoe het heet. :Y). Maar het was in Juni/Juli
    Hehe, oké. Ik kan eigenlijk niet zeggen dat ik nou zo fantastisch op de hoogte ben van de concerten in Emmen. Haha, maar ik wens je alvast veel plezier! :'D


    http://ciinderella-.tumblr.com/