• ///

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 13:40 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    hmmm..
    negeer haar dan(?)
    of maak haar gwn duidelijk dat je er echt geen zin in hebt, of gaat ze dan nog door?
    en ga naar een andere vriend(in)(?)

    en iedereen heefthet wellis kut..
    maar na regen komt zonneschijn.


    I live in myn own Cinderella story .

    daar heb ik soms ook last van, ofnouja bij 1 vriendin dan. Ze is echt eigenwijs enzo en als ik iets niet wilt gaat ze doorzeiken enzo terwijl ik dan al chaggie ben. Ik zeg dan extra altijd dat ik niet wil x]
    maar ik weet niet hoe jou vriendin zou gaan reageren als je er wat over zou zeggen dus jah.. aan dit advies heb je ook niet echt iets ofzo


    T O K I O H O T E L < 3

    Dat blijkt wel dat ze geen echte vriendin is, maar niet iedereen is hetzelfde en reageert op de manier hoe iemand het wil. Zeg er wat van en als ze het dan nog niet doet moet je er misschien een tijdje mee stoppen zodat ze inziet dat ze verkeerd zat


    Queen of Hell is my name

    Ik begrijp hoe je je voelt en het is niet alleen irritant maar ook nog ongevoelig van je vriendin. Mocht zij ooit eens in zo'n situatie zitten dan vind ze het zelf ook niet fijn dat iemand steedsd maar doorvraagt.

    Voor jezelf blijf positief en zoals al gezegd is : 'Na regen komt zonneschijn!'


    La credenza è una medicina contro il timore

    //

    [ bericht aangepast op 21 feb 2018 - 19:55 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik zou haar serieus al lang genegeerd hebben. Ik heb een bloedhekel aan dat soort mensen. Ik zou ook uit m'n vel knappen. ;o


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Hmpf, fijne vriendin zeg O: Hopelijk ziet ze snel haar fouten of anders moet je het haar maar mss duidelijk maken ofzo. Want idd, als ze jou wel haar vriendin noemt, maar niet zo behandelt. Eigen alles behalve zo behandelt, dan is ze jouw aandacht toch eigenlijk niet waard? :x
    Succes ermee, xx.


    Like a phoenix rising from the ashes