• Mijn broer. Deze zomervakantie gaan we naar Spanje. Maar de familie zouw ook graag voor een weekend met ze'n alle weggaan. Maar dat zal dan weer juist de tijd zijn dat wij juist terug komen van Spanje. Dus zegt mijn moeder; als ik je broer dan gewoon laat mee gaan, betaal ik zijn deel en is het goedkoper voor ons want dan kunnen we thuis blijven.
    En toen werd ik pissig omdat ik ook mee wouw en ik niet mag want dan begon mijn moeder te zagen dat we al naar Spanje gaan. Like wtf, mijn broer gaat toch ook mee naar Spanje -_-'
    Nog mensen hier waar hun klein broertje/zusje word voortegetrokken?

    [ bericht aangepast op 16 feb 2010 - 18:04 ]

    Jep mijn zusje ze komt altijd onder een straf uit >.<

    ja, mijn broer:X


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Mijn zus
    Ik mag niet naar een verjaardag van iemand omdat zij dan alleen thuis is met haar vriendin O_O
    En ik moet wel altijd alleen thuis zijn met mijn vriendinnen


    Nothing hurts more than being disappointed by the single person you thought would never hurt you.

    mijn kleine zusje komt wel met heel veel gewoon weg,
    ik moet altijd op haar passen, maar ze gaat wel gewoon overal alleen naar toe


    Haters make me Famous

    Nope. Mijn broers vinden juist dat mijn moeder mij voortrekt :')


    -

    LoveAndDeath schreef:
    Jep mijn zusje ze komt altijd onder een straf uit >.<


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Jep, de rest wordt ook voorgetrokken!


    Get outta my head!

    Jup, mijn broertje mag alles, en als ik iets doe, krijg ik meteen een preek ><


    Destroy what destroys you.