• Ik weet niet of de meeste van jullie dit al wisten. Maar ik heb foto's van 27 Juli gespot waarin juist ja. De herr Bill kaulitz. Achter het stuur van een gloednieuwe BMW 6 Series Cabriolet van maar liefst €102.000 zit. En aangezien je in Duitsland niet mag rijden onder de 18 en wanneer je geen rijbewijs hebt. Moet dit wel betekenen dat hij een rijbewijs heeft. Finaly..

    Als het niet klopt. Mijn fout.. Maar het duidt er dus wel behoorlijk op!

    x.

    Edit: De foto..

    http://tokiohotelnederland.web-log.nl/photos/uncategorized/2008/08/01/32200270.jpg


    Wie du mir, so ich dir.

    Wist ik al maar de klaur van de auto is niet zo mooi had hem liever in zwart gezien --'
    Idd, was mooier geweest!

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    Maar weet je..
    Ik denk dat als een van jullie beroemd zou worden dat die later dan ook zo een patserbak koopt hoor..XD zie je bill al in een opel safira met ingebouwde casetterecorder en raampjes die je ZELFS achterin met je handen half kunt opendraaien rijden?? Ok dit is een beetje overdreven maar tochx] Hij werkt alle dagen keihard.. laat hem lekker genieten en zelf bepalen wat hij met het geld doet dat hij met zn werk verdiend;). Je kunt wel zeuren dat ie arrogant wordt, maar je kunt ook gewoon blij zijn dat hij onwwwiiiiijs veel van zn fans houdt en al 3 jaar lang alles doet om die tevreden en blij te houden;). Hij heeft toch ook hele leuke kanten:D. Hij is ook maar een mens:).


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Maar weet je..
    Ik denk dat als een van jullie beroemd zou worden dat die later dan ook zo een patserbak koopt hoor..XD zie je bill al in een opel safira met ingebouwde casetterecorder en raampjes die je ZELFS achterin met je handen half kunt opendraaien rijden?? Ok dit is een beetje overdreven maar tochx] Hij werkt alle dagen keihard.. laat hem lekker genieten en zelf bepalen wat hij met het geld doet dat hij met zn werk verdiend;). Je kunt wel zeuren dat ie arrogant wordt, maar je kunt ook gewoon blij zijn dat hij onwwwiiiiijs veel van zn fans houdt en al 3 jaar lang alles doet om die tevreden en blij te houden;). Hij heeft toch ook hele leuke kanten:D. Hij is ook maar een mens:).

    Ik ben blij dat je je mening met ons deelt,maar ik wil even dat je weet dat we niet over zijn auto discuseren;P het gaat over een heel ander verhaal=D


    Pictures fade away, but memories are forever

    (...)
    Ik ben blij dat je je mening met ons deelt,maar ik wil even dat je weet dat we niet over zijn auto discuseren;P het gaat over een heel ander verhaal=D


    Nee weet ik ghehex]. Ik moet gewoon altijd even me zegje doen(A).


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    (...)

    Nee weet ik ghehex]. Ik moet gewoon altijd even me zegje doen(A).
    Whaha mooi xD


    Wie du mir, so ich dir.

    (...)OMdaat... ik mezelf graag thijs waterijs noem.. En Raket ijs rockt als Hell xD.. Dus daarom ^^ En mijn plaatje valt op.. dus mensen vergeten me niet snel [/eviltaktiek]

    x.

    Ik denk dat ze jou sowieso niet gauw vergeten,Ik kom je heel vaak tegen in topics en ben het altijd eens met je meningen..Kortom;Je spreekt de waarheid;P en en Mensen zijn het gewoon vaak met je eens=D en oh eeh Racketijs rockt inderdaad;P maar ze breken zo gauw af;P


    Pictures fade away, but memories are forever

    (...) Idd, was mooier geweest!

    x.


    K houniet zo van zilver wij hebben ook een zilvere auto mijn moeder klaagt ook al de heletijd dat ie in het zwart mooier was maar in die kleur was ie op :(


    I do not hook up.

    (...)

    Nee weet ik ghehex]. Ik moet gewoon altijd even me zegje doen(A).

    Oke dat hoor ik graag,Lucht je hartje maar op hoor=D


    Pictures fade away, but memories are forever

    (...)

    K houniet zo van zilver wij hebben ook een zilvere auto mijn moeder klaagt ook al de heletijd dat ie in het zwart mooier was maar in die kleur was ie op :(
    Dan koop je voor der verjaardag een bus met zwarte lak.. is dat niet stoer xD:3?

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    (...)
    Ik denk dat ze jou sowieso niet gauw vergeten,Ik kom je heel vaak tegen in topics en ben het altijd eens met je meningen..Kortom;Je spreekt de waarheid;P en en Mensen zijn het gewoon vaak met je eens=D en oh eeh Racketijs rockt inderdaad;P maar ze breken zo gauw af;P
    Whaha echt waar? Wat sexy :3. En ja dat is het nadeel van die pokke ijsjes.. maaar.. ze zijn wel super coowl en rocken als.. naja dat had ik al gezegd xD

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    Kom op dat arrogant kunnen jullie neit weten. Jullie kennen hem neit echt (ik ook niet), maar als mensen mij voor eht eerst zien vinden ze me ook arrogant. Mijn juf uit groep 8 dacht dat eerst ook, maar daarna leerde ze me beter kennen en vond ze me heel aardig. Ik ebn gewoon eerg zelfverzekerd en laat me neit zomaar kleineren. Ik val ook erg op tussen anderen. Ik denk dat eht bij Bill ook zoeits is, maar zeker weten doe ik natuurlijk nooiy ;)

    xx

    whhaaa sexy x3


    We can only learn to love by loving.

    GEEF MIJ ZO'N AUTO.
    JEZUS ZEG ;DDDDDDDD


    I recycle my thoughts.

    btw, als de auto zwart was had de auto nog duurder ge-oogt :')


    I recycle my thoughts.

    Hij zit trouwens wel raar achter het stuur :')
    Just like:
    OMIJNGOD ÉÉN FOUTE BEWEGING EN IK GA ERAAN.
    FOCUS BILL, FOCUS!!!!!!!!!!!

    Mahaha


    I recycle my thoughts.