• Ik weet niet of de meeste van jullie dit al wisten. Maar ik heb foto's van 27 Juli gespot waarin juist ja. De herr Bill kaulitz. Achter het stuur van een gloednieuwe BMW 6 Series Cabriolet van maar liefst €102.000 zit. En aangezien je in Duitsland niet mag rijden onder de 18 en wanneer je geen rijbewijs hebt. Moet dit wel betekenen dat hij een rijbewijs heeft. Finaly..

    Als het niet klopt. Mijn fout.. Maar het duidt er dus wel behoorlijk op!

    x.

    Edit: De foto..

    http://tokiohotelnederland.web-log.nl/photos/uncategorized/2008/08/01/32200270.jpg


    Wie du mir, so ich dir.

    Heb die foto ook gezien x)


    Tanya is de beste.

    Goed voor hem


    Live life limitless.

    Zo'n dure Patserbak?!
    Achja, hij heeft er het geld wel voor *zucjt*


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Zijn auto man, damn. o__O
    Ik vind de kleur alleen niet zo mooi.


    blame the bully.

    wist ik alxD

    Hhaha sorry maar wat een patsers,,Anyway ik ben blij voor hem^^


    Pictures fade away, but memories are forever

    Jippie! Die auto is mooii!!! O.O

    Koel!!!!!!


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Begrijp het niet verkeerd maar nu heeft hij echt alles om arogant te doen..-.-Likee,Ik wil niet dat hij a la paris hilton wordt enzoow;P


    Pictures fade away, but memories are forever

    Begrijp het niet verkeerd maar nu heeft hij echt alles om arogant te doen..-.-Likee,Ik wil niet dat hij a la paris hilton wordt enzoow;P


    Tja je hebt wel gelijk!


    Ice-cream Rockt more than you x3

    @ tubs
    Zou jij als je milionar was ook in een oude bak van 30 jaar geleden rijden? Ik denk het niet. Vat het niet verkeerd op maar het is de real life.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Begrijp het niet verkeerd maar nu heeft hij echt alles om arogant te doen..-.-Likee,Ik wil niet dat hij a la paris hilton wordt enzoow;P
    Snap ik helemaal.. Maar helaas is hij dat al.. HIj heeft zelfs van die 'Paris eat this' momenten.. Met andere woorden als hij zo door gaat hakt hij haar in de pan en word hij echt diva-bitch of the world!


    Wie du mir, so ich dir.

    @ tubs
    Zou jij als je milionar was ook in een oude bak van 30 jaar geleden rijden? Ik denk het niet. Vat het niet verkeerd op maar het is de real life.

    Nee het gaat mij ook niet om de car maar Ik vind ze gewoon een beetje arogant;P


    Pictures fade away, but memories are forever

    (...)
    Nee het gaat mij ook niet om de car maar Ik vind ze gewoon een beetje arogant;P


    Oké. Ze zijn wel zo commercieel als de weet ik veel wat. Maar dat is leuk voor ons want dan hebben wij weer shirts enzo =D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    (...) Snap ik helemaal.. Maar helaas is hij dat al.. HIj heeft zelfs van die 'Paris eat this' momenten.. Met andere woorden als hij zo door gaat hakt hij haar in de pan en word hij echt diva-bitch of the world!

    Eindelijk iemand die het niet verkeerd begrijpt,mij boeit zijn auto dus geen ene flikker En hij is al zo arogant En eeh zo wordt zijn ego nog eens wat extra gestreeld-.-


    Pictures fade away, but memories are forever