• Ik weet niet of de meeste van jullie dit al wisten. Maar ik heb foto's van 27 Juli gespot waarin juist ja. De herr Bill kaulitz. Achter het stuur van een gloednieuwe BMW 6 Series Cabriolet van maar liefst €102.000 zit. En aangezien je in Duitsland niet mag rijden onder de 18 en wanneer je geen rijbewijs hebt. Moet dit wel betekenen dat hij een rijbewijs heeft. Finaly..

    Als het niet klopt. Mijn fout.. Maar het duidt er dus wel behoorlijk op!

    x.

    Edit: De foto..

    http://tokiohotelnederland.web-log.nl/photos/uncategorized/2008/08/01/32200270.jpg


    Wie du mir, so ich dir.

    kijk jullie begrijpen het tenminste:)Stereo Type fans begrijpen dit dus echt niet,Alles wat ze doen is eenenal schreeuwen dat we onze bekken moeten dicht houden over hun en da ze schatjes zijn,Maar stiekem weten zij ook wel dat we gelijk hebben,maar durven de waarheid niet onder ogen te komen..


    Pictures fade away, but memories are forever

    volgens mij is dat Bill niet hoor!
    Wie zou het dan moeten zijn? Michael Jackson -.-?


    Wie du mir, so ich dir.

    (...) Wie zou het dan moeten zijn? Michael Jackson -.-?


    whahah Egt hea whhahaa


    Ice-cream Rockt more than you x3

    kijk jullie begrijpen het tenminste:)Stereo Type fans begrijpen dit dus echt niet,Alles wat ze doen is eenenal schreeuwen dat we onze bekken moeten dicht houden over hun en da ze schatjes zijn,Maar stiekem weten zij ook wel dat we gelijk hebben,maar durven de waarheid niet onder ogen te komen..
    Ja echt he.. Maar ja. Ik ben dan 17 .. misschien heeft leeftijd er ook wel íets mee te maken. *vliegt meteen onder de tafel uit angst voor aanvallen van oversekste sekstekorte pubersxD*


    Wie du mir, so ich dir.

    (...) Wie zou het dan moeten zijn? Michael Jackson -.-?


    hahahahaha ma daar werd Bill wel mee vergeleken he


    Live life limitless.

    (...)Ja echt he.. Maar ja. Ik ben dan 17 .. misschien heeft leeftijd er ook wel íets mee te maken. *vliegt meteen onder de tafel uit angst voor aanvallen van oversekste sekstekorte pubersxD*

    Ik ben 12 almost 13 trouwens,En ik ben slim genoeg om de waarheid onder ogen te zien;P


    Pictures fade away, but memories are forever

    Leuk voor Bill^^
    En wat zeuren jullie nou met dat arrogante gedoe enzo, hebben jullie dat ook over Tom gezegd? -.-

    Aan de ene kant hebben jullie wel gelijk, maar wat boeit het. Bill heeft een auto^^


    -

    (...)

    hahahahaha ma daar werd Bill wel mee vergeleken he
    Ja weet ik daarom kon ik het even niet laten xD


    Wie du mir, so ich dir.

    Leuk voor Bill^^
    En wat zeuren jullie nou met dat arrogante gedoe enzo, hebben jullie dat ook over Tom gezegd? -.-
    Tom is minder arro als BIllabong, dat is gewoon zo.> En ja.. Dat heb ik ook over tom gezegd xD(A)

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    (...)
    Ik ben 12 almost 13 trouwens,En ik ben slim genoeg om de waarheid onder ogen te zien;P
    jeeejj een verstandige puberxD Wat coowl :3(hoera)


    Wie du mir, so ich dir.

    Leuk voor Bill^^
    En wat zeuren jullie nou met dat arrogante gedoe enzo, hebben jullie dat ook over Tom gezegd? -.-

    Meiss,Sorry maar jij moet respect hebben voor onze mening,Ik loop jou nu niet uit te schelden uit respect..


    Pictures fade away, but memories are forever

    (...) Tom is minder arro als BIllabong, dat is gewoon zo.> En ja.. Dat heb ik ook over tom gezegd xD(A)

    x.


    Ja dat is waar.


    -

    (...)
    Meiss,Sorry maar jij moet respect hebben voor onze mening,Ik loop jou nu niet uit te schelden uit respect..



    Ik zeg alleen: `wat zeuren jullie nou?´ :-|


    -

    (...)

    Ja dat is waar.
    Weet ik xD.. In dat opzicht heb ik altijd gelijk [/eigendunk!](nerd)(krul)(zip)


    Wie du mir, so ich dir.

    (...)


    Ik zeg alleen: `wat zeuren jullie nou?´ :-|
    No catfights please, daar is dit topic niet voor bedoelt xD(cat)


    Wie du mir, so ich dir.