• Ik weet niet of de meeste van jullie dit al wisten. Maar ik heb foto's van 27 Juli gespot waarin juist ja. De herr Bill kaulitz. Achter het stuur van een gloednieuwe BMW 6 Series Cabriolet van maar liefst €102.000 zit. En aangezien je in Duitsland niet mag rijden onder de 18 en wanneer je geen rijbewijs hebt. Moet dit wel betekenen dat hij een rijbewijs heeft. Finaly..

    Als het niet klopt. Mijn fout.. Maar het duidt er dus wel behoorlijk op!

    x.

    Edit: De foto..

    http://tokiohotelnederland.web-log.nl/photos/uncategorized/2008/08/01/32200270.jpg


    Wie du mir, so ich dir.

    (...)

    Die dingen krijgen ze vaak van t management he;). Dat je het even weet. Is alleen maar commercieel. Niet dat dat nu gelijk ook zo hoeft te zijn hoor, maar het gebeurt vaker.
    het is ook reclame voor BMW, dus het zou me niet eens verbazen als hij hem voor (bijna) nopp heeft gekregen XD

    Die dingen krijgen ze vaak van t management he. Dat je het even weet. Is alleen maar commercieel. Niet dat dat nu gelijk ook zo hoeft te zijn hoor, maar het gebeurt vaker.

    Nou |: Voor zover ik weet is dat alleen voor kleding voor Bill zo hoor. Anders hadden ze wel gewoon een fotoshoot moeten doen. ;)

    (...)
    Nou |: Voor zover ik weet is dat alleen voor kleding voor Bill zo hoor. Anders hadden ze wel gewoon een fotoshoot moeten doen. ;)
    die is/komt er vast wel hoor xD

    (...)
    Nou |: Voor zover ik weet is dat alleen voor kleding voor Bill zo hoor. Anders hadden ze wel gewoon een fotoshoot moeten doen. ;)

    Nou dan krijgt ie vast lelijke kleren want de laatste tijd trek het nie meer op veel

    maar toch begin ie dr weer van cooler uit te zien :D


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Denk het niet, maargoed hij heeft hem i.e.g. wel zelf gekocht.

    Cool, Alleen vind ik Tom's caddilac mooier :$


    Whaaaá.

    Ben ik helemaal met je eens hoor!
    Eeerlijk gezegd vind ik die Auto wel een beetje Lelyk. Maja hy moet het zelf weten -_-
    Nouja al het hem is dan -_- , Wel goed vn him.

    Nou ik ga de Zaal verlaten.

    Byee!

    ach die stomme notificatiebrol doet het niet


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?