• heey zou je me willen helpen??? ik schrijf een story over ruby (17 jaar) , die woont op het franse eiland Bora Bora. ze ontmoet een toerist die hier op vakantie is. ze vind hem irritant, een egowist, en onuitstaanbaar. maar langzaam gaat ze hem stiekem best leuk vinden.

    ik heb nog een paar rollen nodig: (de roze zou ik nog graag willen!!!!!!!)
    zusje 1 (Amber)
    zusje 2 (Elise)
    vriendin 1
    vriendin 2
    beste vriend
    buur jongen
    baas
    collega bij de bar

    overige rollen als je nog een leuke weet! (ideeen zijn altijd welkom!!)

    wat ik wil weten:

    naam:
    leeftijd: (denk aan de leeftijd van ruby!!)
    uiterlijk: (bekend iemand even melden)
    karakter:
    hobby's:
    extra:
    melden als de story begint??? :

    heel erg bedankt!!!!!

    [ bericht aangepast op 18 dec 2012 - 18:05 ]


    There's nothing wrong with you, there's a lot wrong with the world where you live in!

    echt helemaal niemand een idee?????


    There's nothing wrong with you, there's a lot wrong with the world where you live in!

    naam: Ness Allison Candler
    leeftijd: 16 jaar
    uiterlijk: het is geen bekende:


    karakter: hyperactief
    hobby's: gitaar spelen en met vriendinnen afspreken
    extra: houdt van zingen en kan het ook wel
    melden als de story begint??? : Hééééél graag


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Vriendin 2
    naam: Samanta Ray Jones
    leeftijd: 17 jaar
    uiterlijk:


    karakter: Samanta is altijd, maar dan ook echt altijd, vrolijk! Ze is goed in het opvrolijken van haar vriendinnen en houdt van shoppen
    hobby's: Shoppen, rondhangen & feesten
    extra: Samanta is de slimmere in de vriendengroep en bewijst dat ook altijd
    melden als de story begint??? : Weet ik nu alxD

    Beste vriend
    naam: Dany Launter
    leeftijd: 17 jaar
    uiterlijk:


    Beau Brooks
    karakter: Druk en is ook de beste vriend van Ness' omdat ze, dus, altijd druk zijn en dat is vooral als ze bij elkaar zijn.
    hobby's: Uitgaan en rare dingen doen
    extra: Beau heeft een ligte crush op een van de meiden... (Het liefst Ness, maar dat mag je zelf weten)

    Buurjongen
    naam: Alex Taylor Daniël
    leeftijd: 18 jaar
    uiterlijk:


    karakter: Alex gedraagt zich heel erg volwassen tegenover Ruby
    hobby's: Sporten
    extra: Alex is iemand die er zelfverzekerd uitziet van buiten, maar vanbinnen gaat hij eraan kapot.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Overige foto's die niet meer mochten van Q:



    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    dankjewellll!!!!!!


    There's nothing wrong with you, there's a lot wrong with the world where you live in!

    Heb je nog iets nodig? (:

    Rol: Beste vriend
    Naam: Xavier Smith
    Leeftijd: 18 jaar
    Uiterlijk:


    Xavier heeft bruin haar en hazelnootbruine ogen, hij draagt graag petjes en kleren waar hij zich goed invoelt maar tegelijkertijd ook meisjes mee kan scoren. Hij heeft een eigenstijl, niet zoals de meeste pubers.
    Karakter: Xavier is en zachtaardige jongen met ballen aan zijn lijf, hij zal niet snel tegen iemand uitvliegen maar wanneer iets hem irriteert denkt hij niet na voor hij spreekt. Xavier is bezorgd, over zijn zijn 2 zusjes en zijn vrienden. Hij wil nooit iemand teleurstellen en legt de laat enorm hoog voor voor zichzelf.
    Hobby’s: Xavier skateboard en experimenteert wat met graffiti.
    Extra: hij heeft een stiekeme crush op Ruby’s collega maar durft zich niet te geven, bang om afgewezen te worden.
    _________________________________
    Rol: Collega
    Naam: Solange Woods
    Leeftijd: 18 jaar
    Uiterlijk:


    Blake lively, ze kleedt zich enorm meisjesachtig en verlaat de deur nooit zonder make-up.
    Karakter: als je Solange niet kent lijkt ze enorme bitch zonder inhoud, maar in feite is ze heel anders. Ze is enorm slim en emotioneel, ze noemt mensen niet snel vrienden. Doet ze dit wel, dan heeft ze voor deze personen alles voorover. Mensen die haar zonder respect behandelen worden dat ook. Respect moet je verdienen volgens haar. Stiekem is zo ook heel onzeker.
    Hobby’s: ze speelt Piano.
    Extra: in haar vrije tijd doet ze soms fotoshoots

    [ bericht aangepast op 16 dec 2012 - 20:07 ]

    dankje wel!!!!!!


    There's nothing wrong with you, there's a lot wrong with the world where you live in!

    Rollen: zusjes
    Namen: Amber (links) & Elise (rechts)
    Leeftijden: Amber is 9 & Elise 7
    Karakter Amber: Amber is een sociaal meisje, ze begint tegen iedereen te praten en is dan ook niet beschaamd om gemene dingen te zeggen. Ze is enorm opvliegend, krijgt ze haar zinnetje niet dan doet ze heel gemeen.
    Uiterlijk Amber: Ze heeft blonde haren, die ze het liefst los draagt, haar kleding zijn vooral jurkjes en rokjes.
    Extra Amber: Ze wilt later zangeres worden, met een dubbel leven net zoals Hannah Montana
    Karakter Elise: Elise is enorm verlegen, ze het het tegenovergestelde van haar ouder zusje. Ze is enorm lief en zachtaardig, ze zou letterlijk geen vlieg kwaad doen.
    Uiterlijk Elise: Ze heeft blonde haren dat ze het liefst in vlechtjes steekt, ook draagt ze enorm graag kleedjes. Haar heldere ogen maken haar bij iedereen geliefd.
    Extra Elise: Later als ze groot is, wil Elise mama worden. Ze oefent alvast met haar popjes en knuffelberen.

    Dankjeweellll echt top. Dan heb ik allen nog maar een baas nodig... En als mensen zelf iedeen hebben altijd welkom!!!!


    There's nothing wrong with you, there's a lot wrong with the world where you live in!

    Rol: Baas
    naam: Thomas McCartney
    leeftijd: 28 jaar
    uiterlijk:

    Ed Westwick
    karakter: Hij is een harde werker, als hij iets wil zet hij zich voor de volle 200% procent in. Hij is een echte charmeur en kan zo aan elke vinger er een knappe jonge vrouw krijgen maar zijn hart hoort maar bij één vrouw, zijn verloofde. Hij zegt waar het op staat, zonder leugens want de waarheid duurt het langst.
    hobby's: Hij speelt golf en basket graag in het park. Voor het werken jogt hij ook nog graag in het park.
    extra: Hij is met zijn 28 jaar al een succes volle busnessman en het is helemaal terecht. Samen met zijn verloofde heeft hij al een zoontje van vijf jaar. Hij organiseert graag sfeerdagen, met het werk om banden te versterken en elkaar niet enkel in werksfeer te kennen.

    dankjewellllll!!!!!!!!!!!!!


    There's nothing wrong with you, there's a lot wrong with the world where you live in!

    Vriendin 1

    naam: Raquel Evi Jones
    leeftijd: 17
    uiterlijk:


    -Acacia Clark-
    karakter: Raquel is een vrolijk, hyper meisje. Ze staat open voor andere maar zal zelf niet de eerste stap zetten. Ze is redelijk onzeker over zichzelf. Raquel is ook een beetje een spiegelbeeld. Als jij aardig bent tegen haar toe zij dat ook, doe jij dat niet doet zij het ook niet.
    hobby's: Raquel houdt van tekenen, gitaar spelen, paardrijden en lezen
    extra: -
    melden als de story begint???: Jep (:

    [ bericht aangepast op 18 dec 2012 - 19:12 ]

    1DloveLM schreef:
    Vriendin 1

    naam: Raquel Evi Jones
    leeftijd: 17
    uiterlijk:


    -Acacia Clark-
    karakter: Raquel is een vrolijk, hyper meisje. Ze staat open voor andere maar zal zelf niet de eerste stap zetten. Ze is redelijk onzeker over zichzelf. Raquel is ook een beetje een spiegelbeeld. Als jij aardig bent tegen haar toe zij dat ook, doe jij dat niet doet zij het ook niet.
    hobby's: Raquel houdt van tekenen, gitaar spelen, paardrijden en lezen
    extra: -
    melden als de story begint???: Jep (:


    Misschien ligt het aan mij, maar volgens mij heb ik deze rol in een ander topic gemaakt :\


    Do what people say you can't.