• Ik weet niet of de meeste van jullie dit al wisten. Maar ik heb foto's van 27 Juli gespot waarin juist ja. De herr Bill kaulitz. Achter het stuur van een gloednieuwe BMW 6 Series Cabriolet van maar liefst €102.000 zit. En aangezien je in Duitsland niet mag rijden onder de 18 en wanneer je geen rijbewijs hebt. Moet dit wel betekenen dat hij een rijbewijs heeft. Finaly..

    Als het niet klopt. Mijn fout.. Maar het duidt er dus wel behoorlijk op!

    x.

    Edit: De foto..

    http://tokiohotelnederland.web-log.nl/photos/uncategorized/2008/08/01/32200270.jpg


    Wie du mir, so ich dir.

    Cool, Alleen vind ik Tom's caddilac mooier :$


    Let the Night embrace you

    wat een auto:S
    naja wel fijn voor hem


    I am an idiot, I move.

    Cool, Alleen vind ik Tom's caddilac mooier :$

    Ja(H) I love that car^^


    I am an idiot, I move.

    (...)
    Eindelijk iemand die het niet verkeerd begrijpt,mij boeit zijn auto dus geen ene flikker En hij is al zo arogant En eeh zo wordt zijn ego nog eens wat extra gestreeld-.-
    Nee , ik weet. Niet veel mensen zijn het hiermee eens. Maar dat heet letterlijk:'De roze Bril afzetten en kijken wat er echt zit..'


    Wie du mir, so ich dir.

    Wel een coole oto (auto dus)

    Ma die van Tom is ook cool


    Live life limitless.

    (...)
    Eindelijk iemand die het niet verkeerd begrijpt,mij boeit zijn auto dus geen ene flikker En hij is al zo arogant En eeh zo wordt zijn ego nog eens wat extra gestreeld-.-



    Tja dan Gaat Hij wel op Mij lijken want ik ben ook so Arrogant als de pestxD.


    Ice-cream Rockt more than you x3

    (...) Nee , ik weet. Niet veel mensen zijn het hiermee eens. Maar dat heet letterlijk:'De roze Bril afzetten en kijken wat er echt zit..'

    Soo true,Ik ben niet helemaal geobsedeerd door de leden..Ik vind de muziek gewoon mooi,En tja zoals ze zeggen liefde maakt blind..Ze zien gewoon niet hoe arogant ze eigenlijk zijn,Alles lijkt zoo perfect aan ze..Maar nee iedereen heeft minpunten Zelfs Tokio Hotel,Op dit moment zitten ze echt met hun neus in de lucht,Like ik vind ze steeds minder en minder I'm sorry maar zo denk ik erover-.-


    Pictures fade away, but memories are forever

    (...)
    Soo true,Ik ben niet helemaal geobsedeerd door de leden..Ik vind de muziek gewoon mooi,En tja zoals ze zeggen liefde maakt blind..Ze zien gewoon niet hoe arogant ze eigenlijk zijn,Alles lijkt zoo perfect aan ze..Maar nee iedereen heeft minpunten Zelfs Tokio Hotel,Op dit moment zitten ze echt met hun neus in de lucht,Like ik vind ze steeds minder en minder I'm sorry maar zo denk ik erover-.-
    Geef je groot gelijk meid! Maar als ze alleen zijn.. zonder camera's en al die Bull shit.. Dan zijn het wle echt schatjes.

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    (...)
    Soo true,Ik ben niet helemaal geobsedeerd door de leden..Ik vind de muziek gewoon mooi,En tja zoals ze zeggen liefde maakt blind..Ze zien gewoon niet hoe arogant ze eigenlijk zijn,Alles lijkt zoo perfect aan ze..Maar nee iedereen heeft minpunten Zelfs Tokio Hotel,Op dit moment zitten ze echt met hun neus in de lucht,Like ik vind ze steeds minder en minder I'm sorry maar zo denk ik erover-.-


    Je hebt wel gelijk.Dat is Bij Mij Ook wel een beetje


    Ice-cream Rockt more than you x3

    (...) Geef je groot gelijk meid! Maar als ze alleen zijn.. zonder camera's en al die Bull shit.. Dan zijn het wle echt schatjes.

    x.

    Jaa dat kan best zo zijn,maar dan zie ik veel liever die schatjes,Likee waarom moeten ze doen alsof Voorbeeld;Tom heeft 25 meisjes genaait..I think it's bullshit..Maar waarom doet hij dan alsof?Zeg gewoon de waarheid!Daar word je niet minder aantrekkelijk doorfzo Nhja,


    Pictures fade away, but memories are forever

    (...)
    Jaa dat kan best zo zijn,maar dan zie ik veel liever die schatjes,Likee waarom moeten ze doen alsof Voorbeeld;Tom heeft 25 meisjes genaait..I think it's bullshit..Maar waarom doet hij dan alsof?Zeg gewoon de waarheid!Daar word je niet minder aantrekkelijk doorfzo Nhja,
    Nee kan ik me ook wel voorstellen.. maar dat van die 25 meisjes.. is sadly enough geen onzin. Tom Kaulitz neukt zich echt in de ronte.. >.< En waarom? Omdat hij zo ontzettend onzeker over zichzelf is. Maar dan is dit echt niet de goede manier..


    Wie du mir, so ich dir.

    (...) Nee kan ik me ook wel voorstellen.. maar dat van die 25 meisjes.. is sadly enough geen onzin. Tom Kaulitz neukt zich echt in de ronte.. >.< En waarom? Omdat hij zo ontzettend onzeker over zichzelf is. Maar dan is dit echt niet de goede manier..

    Dat is dan inderdaad niet de goede manier dan , Maar meisjes gaan hem echtniet leuk vinden dan [op stereotypes na dan] Ik bedoel niet iedereen vindt one night stands romantisch als je een beetje wat in je hoofd hebt zitten, doe je het niet met hem..Dan gebruikt hij je eigenlijk alleen om zekerder te worden over zichzelf,,


    Pictures fade away, but memories are forever

    Ja wat je zegt is wel waaaar!


    Ice-cream Rockt more than you x3

    (...)
    Dat is dan inderdaad niet de goede manier dan , Maar meisjes gaan hem echtniet leuk vinden dan [op stereotypes na dan] Ik bedoel niet iedereen vindt one night stands romantisch als je een beetje wat in je hoofd hebt zitten, doe je het niet met hem..Dan gebruikt hij je eigenlijk alleen om zekerder te worden over zichzelf,,
    Stimmt helemaal !


    Wie du mir, so ich dir.

    volgens mij is dat Bill niet hoor!


    I need you like a heart needs a beat