• Hoi!

    Ik zoek overduidelijk wat hulp bij het maken van een titel. meestal lukt het me wel maar nu dus niet...

    Het verhaal is natuurlijk nog niet af dus veel over het plot kan ik niet zeggen. Wel ligt er een idee en heb ik trefwoorden die een grote rol spelen in het verhaal:

    Elven – Feeën– vleugels – Vlinders – Bosrijk – Nimfen – Magie – Sierlijk – Opstanden – Vechters – Andere dimensie – pijl en boog – prinses – Verdrag - mensachtigen - zoektocht - internaat - vampiers

    Het gaat over Avery (16) en haar oudere zus Alyx (19). Ze zijn hun gehele leven wees geweest en hebben in pleeghuizen gewoond voordat ze op een meisjesinternaat terechtkwamen in een grote stad. Door omstandigheden worden ze overgeplaatst naar een ander internaat in een klein stadje Leighton Fields. Overdag is het dorp net een sprookje, het internaat gewoonweg saai. Als het donker word hangt er een mysterieuze sfeer rond en waarschuwen dorpelingen om niet bij de poorten van een park aan de rand van het dorp te komen.
    Op school gebeuren er merkwaardige dingen die Avery niet kan plaatsen. En als ze dan bij dat hek terechtkomen vinden ze weg niet meer terug.
    Wat schuilt zich daar? Waarom zijn juist zij daar terechtgekomen en wat houden hun klasgenoten achter?

    Nouja zoiets dus. Het moet een spannend elvenverhaal worden (wat een combinatie XD)

    Als iemand me zou kunnen helpen met de titel -- I'd be very pleased!

    [ bericht aangepast op 29 mei 2014 - 11:59 ]


    The Definition of Insanity

    - Zoektocht naar het onbekende
    - Hek der vragen

    Sorry, ik suck in titels bedenken :'D


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Locked.
    Closed Gates.
    Where's My Happy Ending?
    Just Like A Fairytale.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."