• in de trein. Hij lag daar zomaar. En ik moest uitstappen en er was geen conducteur meer. Ik wilde kijken of ik kon zien van wie hij was, maar hij was leeg.

    Tis een Lgtouchdinges -dus best een dure-. Ergens wil ik de telefoon dolgraag terug geven aan die persoon. Maar aan de andere kant, als ik advertenties plaats gaan andere mensen ook reageren met 'ik ben een telefoon verloren' en het was een trein die door heel Nederland gaat, dus hij had van overal kunnen zijn en ik ga niet zomaar geld aan een advertentie uitgeven als ik niet eens zeker weet of hij wel gelezen gaat worden door de eigenaar.

    Dus, what to do? Wat zouden jullie doen? Hem zelf houden. Of overal advertenties gaan plaatsen -ik zou bij god niet weten waar ik dat zou moeten doen- en de kans dat de eigenaar aan de andere kant van Nederland woont is best groot... >.<


    Wie du mir, so ich dir.

    Advertenties helpen niet, je zou hem met een oplader van iemand anders kunnen opladen, maar dan heb je de pincode niet. Misschien kun je er een andere sim-kaart in doen en kijken of er misschien telefoonnummers op de mobiel zelf staan.
    En als dat niet werkt, dan moet je hem gewoon zelf houden
    :Y)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Mijn pa heeft ook eens een gsm gevonden. We hebben een universele oplader gekocht en voila, nu loop ik hier met een goede gsm. ;3

    - Ik wou hem eerst ook niet hebben en terug geven aan de eigenaar, maar dat was niet echt mogenlijk. -


    Let the Night embrace you

    MrsHangover schreef:
    (...)
    Nee dan is hij niet van haar :'DD. Want hij lag heel duidelijk in het zicht en dan hadden ze hem gister wel al gevonden. Vind het lullig voor je vriendin. Maar als je het echt zeker wilt weten stuur me dan maar even een pb.


    nee maar ze was hem niet kwijt, ze had hem gewoon naast haar in de trein gelegd en toen is ze dus weg gegaan en haar mobiel vergeten


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Miauw schreef:
    (...)
    Waarschijnlijk zit er wel een pincode op jah.
    Ik zou echt niet weten wat ik zou doen....

    Als je de eigenaar echt niet vind, kun je altijd alsnog de juiste oplader kopen en je eigen simkaart erin doen (:


    your eyes are like stars in the night.

    Steek hem lekker in je broekzak :]


    Life begins at the end of your comfort zone

    MrsHangover schreef:
    (...)
    Nee dan is hij niet van haar :'DD. Want hij lag heel duidelijk in het zicht en dan hadden ze hem gister wel al gevonden. Vind het lullig voor je vriendin. Maar als je het echt zeker wilt weten stuur me dan maar even een pb.
    Dan kan je misschien de sim in je eigen mobiel stoppen en kijken of de pin van het meisje werkt op die sim.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    UNCOMMON schreef:
    Ik zou hem denk ik houden :X


    Ik ook. o.o
    Maar ik heb er al een. :3


    Smiling but close to tears.

    Ik zou hem houden, je vindt die persoon nooit meer ;x

    stoute ik :$


    Ik ben werken Kirsje, byee <3

    [ bericht aangepast op 29 jan 2010 - 16:27 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 29 jan 2010 - 16:26 ]


    -

    Ik zou zelf hem ook houden..
    Heb er nu ook eentje gekregen van mijn neef.
    Die had hij ook gevonden

    Maar het ligt wat je er zelf van vind.
    Als je je er schuldig om voelt als je hem een tijdje gebruikt dan moet je proberen de eigenaar te vinden.
    Maar ik ben bang dat die niet zo snel te vinden zou zijn :X


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Je moet zo even zeggen wat voor model het is, dan zoek ik op of ik dezelfde oplader heb! Dan kan je hem in ieder geval al eens opstarten. :')

    Maar volgens mij is de kans klein dat je hem weer aan de rechtmatige eigenaar gaat kunnen geven. ._.

    Ik denk niet dat je de eigenaar terug zult vinden, want er zijn altijd mensen die zeggen dat zij ook zo'n mobiel zijn verloren, op de zelfde plaats, etc. Maar je kan het natuurlijk altijd proberen.


    Protège moi de mes désirs.

    als het een dure gsm is zou ik niet zomaar een advertentie plaatsen: 'van wie is deze dure gsm???' iedereen zou kunnen zeggen dat het dezijne is gewoon om te hebben, dus dat is te riskant!
    dus zou ik hem oftewel houden of naar de politie brengen.


    I never dream of being a superhero and fighting evil, 'cause in my dreams, i'm often the bad guy