• in de trein. Hij lag daar zomaar. En ik moest uitstappen en er was geen conducteur meer. Ik wilde kijken of ik kon zien van wie hij was, maar hij was leeg.

    Tis een Lgtouchdinges -dus best een dure-. Ergens wil ik de telefoon dolgraag terug geven aan die persoon. Maar aan de andere kant, als ik advertenties plaats gaan andere mensen ook reageren met 'ik ben een telefoon verloren' en het was een trein die door heel Nederland gaat, dus hij had van overal kunnen zijn en ik ga niet zomaar geld aan een advertentie uitgeven als ik niet eens zeker weet of hij wel gelezen gaat worden door de eigenaar.

    Dus, what to do? Wat zouden jullie doen? Hem zelf houden. Of overal advertenties gaan plaatsen -ik zou bij god niet weten waar ik dat zou moeten doen- en de kans dat de eigenaar aan de andere kant van Nederland woont is best groot... >.<


    Wie du mir, so ich dir.

    staan er dan geen nummers in of bel naar het huis telefoon die er in staat?

    Je hebt ook de kans dat er mensen komen, die zeggen dat de telefoon van hem/haar is, terwijl dat niet zo is.
    Breng het naar de politie?


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Aan de ene kant zou een deel van mij hem zelf willen houden maar ik zou hem denk ik inleveren bij de politie of op het station zelf.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik zou hem denk ik houden :X

    LoveAndDeath schreef:
    staan er dan geen nummers in of bel naar het huis telefoon die er in staat?
    Batterij is leeg. >.< En ik heb niet zo'n oplader.


    Wie du mir, so ich dir.

    Jennaly is haar mobiel verloren in de trein en dat was een Lg.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Decoy schreef:
    Aan de ene kant zou een deel van mij hem zelf willen houden maar ik zou hem denk ik inleveren bij de politie of op het station zelf.
    Ja kijk ergens denk ik er ook wel zo over -ben ik heel eerlijk over- maar aan de andere kant wil ik hem ook graag terug brengen.

    Op het station kan niet, want ik woon in een klein dorp. En politie heeft geen zin, want ik vond hem niet in de buurt van waar ik woon. En dan zal de politie heb uiteindelijk in eigen zak steken als niemand hem komt halen, en dat hoef ou ook weer net niet van mij >.>


    Wie du mir, so ich dir.

    Chased schreef:
    Jennaly is haar mobiel verloren in de trein en dat was een Lg.
    En waar woont Jennaly? En wanneer is ze die verloren?


    Wie du mir, so ich dir.

    MrsHangover schreef:
    (...)
    Ja kijk ergens denk ik er ook wel zo over -ben ik heel eerlijk over- maar aan de andere kant wil ik hem ook graag terug brengen.

    Op het station kan niet, want ik woon in een klein dorp. En politie heeft geen zin, want ik vond hem niet in de buurt van waar ik woon. En dan zal de politie heb uiteindelijk in eigen zak steken als niemand hem komt halen, en dat hoef ou ook weer net niet van mij >.>

    Hm ja inderdaad. Dat is wel weer zo.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    MrsHangover schreef:
    (...)
    Batterij is leeg. >.< En ik heb niet zo'n oplader.


    Wat voor sim kaart is het als je hem uit elkaar kan halen :O

    en wat degen hier onder me zegt er kan een pincode op zitten :(

    [ bericht aangepast op 29 jan 2010 - 16:18 ]

    Vraag rond in je familie/vriendengroep of iemand zo;n oplader heeft.
    Dan kun je 'm opladen.
    Maar dan nog, als er een pincode op zit heb je alsnog een probleem..


    your eyes are like stars in the night.

    MrsHangover schreef:
    (...)
    En waar woont Jennaly? En wanneer is ze die verloren?


    In hoogezand en ze is hem gisteren in de trein verloren.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    UNCOMMON schreef:
    Ik zou hem denk ik houden :X


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Poseidon schreef:
    Vraag rond in je familie/vriendengroep of iemand zo;n oplader heeft.
    Dan kun je 'm opladen.
    Maar dan nog, als er een pincode op zit heb je alsnog een probleem..

    Waarschijnlijk zit er wel een pincode op jah.
    Ik zou echt niet weten wat ik zou doen....


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Chased schreef:
    (...)

    In hoogezand en ze is hem gisteren in de trein verloren.
    Nee dan is hij niet van haar :'DD. Want hij lag heel duidelijk in het zicht en dan hadden ze hem gister wel al gevonden. Vind het lullig voor je vriendin. Maar als je het echt zeker wilt weten stuur me dan maar even een pb.


    Wie du mir, so ich dir.