• aan hoe quizlet eerder was. Eerlijk gezegd vond ik het toen leuker omdat er altijd gezellige mensen op quizlet waren. Er was wel eens ruzie dat weet ik wel, maar toch was er meer gezelligheid. En af en toe een ruzie topic lucht toch op? Dat heb ik ook altijd. ;x
    En nu worden de mensen alleen maar chagerijnig en krijg je kut reacties. Ze verpesten je humeur en daardoor wil ik bijna kappen met quizlet.
    Wat vinden jullie van quizlet nu en vroeger?

    ! als je er nog maar net een jaar op zit ofzo reageer dan niet want je weet niet waar ik het over heb.


    when words fail, music speaks.

    Fanfic for life. Daar zijn de mods niet zo modderig. ='D Maar dat is daar ook helemaal niet nodig. En Quizlet nu? Ach.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2010 - 15:54 ]

    Cacharel schreef:
    Fanfic for life. Daar zijn de mods niet zo modderig. ='D
    Maaaar daar zijn niet zoveel users. xd


    when words fail, music speaks.

    Ik vond het eerst, echt lange tijd terug het leukst. Met al de gezellige mensjes


    you’re the one that keeps me strong

    Ik heb de beruchte 'zomer van 2008' niet meegemaakt, maar daar heb ik wel allemaal topics over gelezen en zo. Nou, dat vind ik niet bepaalt gezelliger.
    Maar ja, er is veel kattigheid en zo, maar wat wil je met veel mensen op een forum?
    Dat vind ik, haha.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Jap, vroeger was het leuker, maar volgens mij wordt daar aan gewerkt. :Y)


    -

    Quizlet van vroeger krijg je simpel weg niet meer terug, en dat is heel jammer ja.

    waarom zegt iedereen dat toch?
    alsof je dat quizlet van toen ooooit terug krijgt..
    en je moet je humeur echt nooit laten verpesten door mensen die ergens achter een computertje kut doen tegen andere mensen ;o laat ze lekker lullen :')

    [ bericht aangepast op 8 jan 2010 - 16:17 ]


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Cacharel schreef:
    Quizlet van vroeger krijg je simpel weg niet meer terug, en dat is heel jammer ja.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik moet zeggen dat ik vind dat we anders alweer aardig de goede kant op gaan :Y)(krul).


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik was vijf dagen later op quizlet als ja en ik heb àlle veranderingen meegemaakt. Ik kan je nou wel vertellen dat het toen zoo veel leuker was. Zeker met Charissa en Evelien en Siham enzo ;x


    All was well.

    Ik ben het met je eens.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Cacharel schreef:
    Quizlet van vroeger krijg je simpel weg niet meer terug, en dat is heel jammer ja.


    - hoi ;D

    Quizlet was vroeger veel leuker ja, maar die tijd zullen we nooit meer terug krijgen. Vooral niet met al die chagrijnige kinderen hiero.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Kingdom schreef:
    Ik was vijf dagen later op quizlet als ja en ik heb àlle veranderingen meegemaakt. Ik kan je nou wel vertellen dat het toen zoo veel leuker was. Zeker met Charissa en Evelien en Siham enzo ;x

    Idd. Met hun was het veel leuker.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Cacharel schreef:
    Quizlet van vroeger krijg je simpel weg niet meer terug, en dat is heel jammer ja.


    I need you like a heart needs a beat