• Was niet zo leuk eigenlijk.
    Haar collega was al een paar dagen niet op het werk geweest omdat haar stiefvader haar moeder had geprobeerd te vermoorden door medicijnen te vermalen en aan haar te geven :x Toen ze merkte dat ze wegzakte had ze haar dochter (mijn moeders collega) gebelt en die is gekomen, toen zijn ze naar het ziekenhuis gegaan en naar de politie, toen heeft mijn moeders collega hem aangegeven. Maar in het ziekenhuis wilde ze niet eens een bloedtest doen omdat ze dachten dat ze logen!
    Toen moest het van de politie maar de uitslag is er nog niet. Ze gingen naar haar moeders huis en toen zat die stiefvader daar met een pistool om zogemaamd zelfmoord te plegen (Doet hij vaker, alsof) en toen hebben ze hem gearresteerd op illegaal wapenbezit. En ze hebben nogmeer wapens gevonden. Maar omdat zij hem heeft aangegeven weet ze zeker dat hij haar iets aan gaat doen, dus nu heeft hij een contactverbod en huisverbod, hij zit in een hotel tot hij word voorgeleid (alleen nog op wapenbezit, de uitslag is er nog niet). Maar nu moest zijn foto en naam door de school waar mijn moeder werkt verspreid worden enzo, want als hij komt moet iedereen hem kennen en moet er meteen 112 gebeld worden.
    Ik vind het eng hoor.

    EDIT Nu komt natuurlijk ook aan het licht hoe hij haar moeder al jarenlang mentaal heeft mishandelt. :x Dat ze hem durfde aan te geven, toch moedig.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2010 - 21:22 ]


    Your make-up is terrible

    Sterkte!

    Wtf, wat creepy o.o en wat ontzettend verschrikkelijk voor die collega van je moeder!


    Wie du mir, so ich dir.

    Soosiej schreef:
    Sterkte!

    Ik zou ook schrikken D;


    your eyes are like stars in the night.

    Iewol super eng!


    I found myself in Wonderland.

    MrsHangover schreef:
    Wtf, wat creepy o.o en wat ontzettend verschrikkelijk voor die collega van je moeder!

    MrsHangover schreef:
    Wtf, wat creepy o.o en wat ontzettend verschrikkelijk voor die collega van je moeder!


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    MrsHangover schreef:
    Wtf, wat creepy o.o en wat ontzettend verschrikkelijk voor die collega van je moeder

    Jak, wat verschrikkelijk! =\


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ahhww, sterkte!

    Wow, heftig!
    Dat is echt verschrikkelijk, zeg. Veel sterkte!


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Wow... eng


    Life is hard and then we die

    Jeetje, das echt heftig. Sterkte aan je moeder, en aan jou


    Orders say shoot, you pull the trigger?

    Dat is echt eng .. :|


    -