• Ja dat is mijn vraag, waarom schrijf jij op quizlet?
    Je hebt namelijk van die personen die alleen maar schrijven als andere mensen het ook lezen. Mijn vraag is dan eigenlijk: Waarom schrijf je dan? Dat is toch geen doen? Dan schrijf omdat zij het willen, en als zij het niet willen, en je hebt toch nog fantasie, dan stop je omdat het tóch niet meer gelezen wordt.
    Waarom? Je schrijft toch niet omdat anderen het lezen? Natuurlijk is het leuk als anderen het lezen, maar het gaat er toch om dat jij er plezier in hebt, en niet dat anderen het lezen?

    Wie deelt deze mening met mij? Ik heb namelijk best wel een hekel aan mensen die alleen maar voor de roem verhalen schrijven.


    Life is hard and then we die

    ik sluit me bij jou aan =3

    Omdat ik me verveel? ;x
    En ook wel omdat ik graag schrijf. En natuurlijk wil ik ook wel dat mensen myn stories lezen, wat gelukkig zo het geval is (a), maar als dat niet zo zou zyn, zou ik gewoon voor mezelf schrijven. Leidt ook af, he.


    Some people make the world special just by being in it

    Ik ben het zó met je eens. Ik schrijf voor mezelf. Ik heb één verhaal online staan, en juist omdat mensen steeds weer wouden dat ik er mee doorging, heb ik een huge writersblock op dat verhaal. Ik heb 3 notitieboekjes vol verhalen en gedichten die niemand krijgt te lezen, alleen ik. En de gedichten/SA's die ik online heb staan zijn dingen die ik kwijt moet, zonder dat iemand meteen gaat oordelen of me raar aankijkt. Laat Q daar nou een goede plek voor zijn, in mijn ogen dan.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik schrijf omdat ik het écht leuk vind. :9~ Dan fantaseer ik gewoon 's avonds in mijn bed hoe mijn verhaal verder zou kunnen gaan, en bedenk ik al quotes en al.
    Ik verveel me als ik geen lopend verhaal heb. Daarom dat ik er meestal een paar tegelijk schrijf, op Word (:


    007

    Ik schrijf omdat ik het leuk vind + om m'n fantasie te uiten, zeg maar :') en soms gewoon om m'n gevoelens te uiten.
    En de reacties van mensen die het maken geeft me extra motivatie om verder te schrijven :)


    There are several things that I have been doing wrong.

    Mij boeit het totaal niet of mensen het lezen ofniet.
    En ik schrijf om mijn gevoelens op een rijtje te krijgen als het in mijn hoofd een chaos is. En het helpt ;D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    ik schrijf niet hehe. x')


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."

    Ik ben lang geleden begonnen met schrijven, en toen heeft het mij erg geholpen. Nu schrijf ik om mijn fantasie uit te werken.


    Brubl

    Ik schrijf omdat ik daar mijn fantasie en dromen in kan steken, en om gevoelens te verwerken in verhalen en beter te begrijpen in het leven.
    Ik schrijf ook omdat het mij deugd doet om in mijn verhaal te stappen en uit de realiteit te gaan.
    Om mijn droomscenarios te ontwikkelen en aan te tonen hoe ik mij de perfecte wereld voor te stellen, om te fantaseren over de eeuwige liefde , het eeuwige leven. En om mijzelf te laten realiseren dat de wereld helemaal niet zo is als een sprookje maar je fantasie wel een sprookje is of kan zijn. En dat mede door mijn fantasie de werkelijkheid wat te dragen valt als ik weet dat ik elke avond terug op Quizlet in mijn kleine fantasiewereldtje kan ontsnappen. Natuurlijk vind ik het wel geweldig als ik reacties krijg want dat stoot mij aan om mijn fantasie te verwijden en mijn klein wereldje te vergroten, het stoot mij aan om verder te schrijven en dat ik niet alleen die kick krijg om te vluchten in een fantasiewereld.

    [ bericht aangepast op 12 dec 2009 - 20:07 ]

    Ik schrijf héél graag, gewoon omdat het leuk is om je fantasie een vrije loop te laten gaan.Alleen ben ik er niet zo goed in ;x


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ik schrijf omdat het gewoon mijn leven is. Al lezen mensen het, of niet. Het maakt me niet uit. Zolang ik maar kan blijven schrijven (:


    And now we're counting down to Phase Zero.