• Ja dat is mijn vraag, waarom schrijf jij op quizlet?
    Je hebt namelijk van die personen die alleen maar schrijven als andere mensen het ook lezen. Mijn vraag is dan eigenlijk: Waarom schrijf je dan? Dat is toch geen doen? Dan schrijf omdat zij het willen, en als zij het niet willen, en je hebt toch nog fantasie, dan stop je omdat het tóch niet meer gelezen wordt.
    Waarom? Je schrijft toch niet omdat anderen het lezen? Natuurlijk is het leuk als anderen het lezen, maar het gaat er toch om dat jij er plezier in hebt, en niet dat anderen het lezen?

    Wie deelt deze mening met mij? Ik heb namelijk best wel een hekel aan mensen die alleen maar voor de roem verhalen schrijven.


    Life is hard and then we die

    Ik schrijf, omdat ik dan in mijn eigen verhalen kan wegdromen en dat vind ik zalig.
    Ik schrijf niet speciaal voor een ander, maar vind het toch wel leuk als ik een reactie krijg. ^^


    Let the Night embrace you

    Ik schrijf omdat ik het leuk vind, en wat boeit het dan dat anderen dat ook lezen. Dat vind ik juist wel leuk. Ik ben benieuwd wat mensen ervan vinden enzo. En je kan je fantasie er in kwijt.


    You are beautiful, you are love.

    PUKKEL x DING schreef:
    Je schrijft toch niet omdat anderen het lezen? Natuurlijk is het leuk als anderen het lezen, maar het gaat er toch om dat jij er plezier in hebt, en niet dat anderen het lezen?

    Ik heb namelijk best wel een hekel aan mensen die alleen maar voor de roem verhalen schrijven.


    Inderdaad.
    Ik schrijf omdat mijn gevoelens altijd heel intens zijn, maar ik ze niet kwijt kan.
    Om het even bondig samen te vatten, want anders zit ik hier morgen misschien nog.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2009 - 17:18 ]


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    ik schrijf graag en heb weinig lezers maar toch schrijf ik verder maar als er zijn die mijn verhaal goed vinden ben ik meer gemotiveert om verder te schrijven.
    x.


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Hm, ik schrijf wel omdat ik het leuk vindt. Maar het is best logisch dat je schrijft zodat het wordt gelezen anders heeft het geen nut?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Wat ik schrijf wordt bijna niet gelezen, maar daar doe ik het ook niet voor. Schrijven is voor mij een vorm van therapie. Veel van de dingen die ik persoonlijk meemaak, verwerk ik in een verhaal (daar wordt het natuurlijk wel wat overdreven). Maar soms vind ik het ook gewoon leuk om een compleet bedacht verhaal wat niks met mij te maken heeft, te schrijven.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Omdat het leuk is dat andere mensen je verhaal lezen. Heeft een beter gevoel dan dat je story helemaal niet gemaakt word.


    I live for the applause, you will die for it.

    Haha, ik heb het juis andersom. Soort van. Ik heb nooit zin om te schrijven, maarvind het dan zonde voor de mensen die me telkens vragen wanneer ik verder ga. En dan schrijf ik weer een deeltje, maar dan duur het eerst 3 maanden voor ik verder ga..

    Ik schrijf puur en alleen voor mijn eigen plezier (vandaar dat je vrijwel geen fanfiction bij mij ziet), over onderwerpen die mij boeien. En die onderwerpen wijken soms nogal af van wat door een standaard tienermeisje mooi wordt gevonden, for example mijn oorlogsverhaal.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik schrijf om verschillende redenen.
    Als eerste vind ik het heel erg leuk om te schrijven, want dan mag je zelf personages verzinnen en een verhaallijn opbouwen enzo. Ook om soms woedebuien tegen te houden. Als ik schrijf ontspan ik weer. Soms doe ik het ook als ik niks anders te doen heb of om gewoon mijn fantasie kwijt te kunnen ergens.


    I'm not a complete idiot, some parts are missing.

    Ik schrijf voor mezelf.
    En zet ook zelden dingen op Q.
    Nu, de laatste tijd wat meer.
    Maar daarvoor echt bijna niets. o.o


    Don't walk away and leave without a reason.

    Ik schrijf om gevoelens te uiten. Om mijn eigen leven beter te kunnen overzien, zodat ik beter weet wat ik kan doen tegen bepaalde dingen. Deze stukken staan niet op Quizlet, omdat ze daar veel te persoonlijk voor zijn. Ik kan iets pas plaatsen over mijn eigen leven, als dat stukje afgesloten is. Ik kan ook niet praten over dingen die nog volop bezig zijn in mijn leven, daarom schrijf ik ze ook op. Andere dingen die ik schrijf zijn niet op mijzelf gebaseerd, en die plaats ik makkelijker. Deze verhalen hebben voor mij het doel, dat ik kan wegdromen bij iets waar ik hard aan werk. Maar de belangrijkste reden is misschien wel dat ik er veel plezier aan beleef.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2009 - 18:36 ]


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Vroeger, toen ik echt heel jong was had ik zo in een boekje een verhaal geschreven dat nu, echt op niets trekt. Maar ik heb altijd al willen schrijven en zo maar vaak wist ik niet over wat en sinds ik Tokio Hotel Fan ben en Quizlet ken, ben ik weer beginnen schrijven en dat was niet met de bedoeling voor reactie's of lezers te hebben ofzo. Maar gewoon de mening van andere mensen, wat zij er van vinden. Aangezien ik genoeg lezers heb en ze ook reactie's geven is het natuurlijk leuker om te schrijven maar met of zonder lezers zou ik toch blijven schrijven hoor. Het is gewoon een soort van Hobby eigenlijk dus nee, ik doe het niet voor ehm... de dingen die jij daarnet hebt opgenoemd ;D Haha.


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    OverMyHead schreef:
    Ik schrijf omdat ik té veel fantasie heb die er op de een of andere manier uit moet en omdat ik het leuk vind.
    Maar het moedigt me wel aan als mensen mijn verhalen lezen en reacties plaatsen. Dan heb ik zo iets van: 'Ze vinden mijn verhaal leuk en vinden dat ik goed schrijf' en dat is fijn.


    indd.


    Smiling but close to tears.

    euh,
    Ik schrijf wat in me opkomt,
    vanalles, gedichte, verhalen, ze helpen mij mezelf te begrijpen, alles wat ik schrijf zegt iets over mezelf, of hoe ik me voel.
    Ik schrijf op Q om verschillende reden,
    1- ik leer mensen kennen
    2-Het geeft een enorme motevatie als mensen zeggen dat je goed bent
    3-Ik ben moeilijk te doorgronden en wil mensen delen van mezelf laten zien die ikzelf nauwelijks ken


    x


    Why do you try so hard to fit in when you're born to stand out?