• Hi,
    Ik heb dus een probleem. Ik heb vandaag prachtige zwarte laarzen met veters besteld.
    -rijlaarzen-
    Deze waren 190 euro, en van mijn ouders mocht ik maar 100 euro uitgeven aan laarzen. Maar voor mij is dat echt onmogelijk. Ik heb dikke kuiten, dus nergens hebben ze goede die ik pas. Bij epplejeck dus wel. Nou ja, kom ik net thuis. Mn moeder helemaal over de rooie dat ze duurder waren. En ik heb dus 45 euro thuis. En waarschijnlijk 20/30 op m'n bankrekening. Maar oh my god, wat moet ik nu doen? D: Ze flipte 'm helemaal. Heel haar hoofd was knalrood, en ik was bang dat ze uit elkaar zou spatten. Like ik was kapot bang voor haar lmao.
    Volgens mij zijn de laarzen nu nog niet eens betaald of zo, dus whattefack.

    hihi. Kinderen he.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2011 - 16:48 ]


    Smile and live.

    190 euro voor een paar schoenen?
    Damn. Ik snap je moeder.


    Has no one told you she's not breathing?

    Delirious schreef:
    190 euro voor een paar schoenen?
    Damn. Ik snap je moeder.


    Rijlaarzen he. :3


    Smile and live.

    190 euro ? Mijn moeder zou nog erger reageren ;p


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Niet zo'n slimme zet ;]
    Voortaan beter met je moeder overleggen.


    I love you Tim

    190 euro? Zoiets duurs wil ik zelfs niet kopen. Ik snap je moeder best hoor en rijlaarzen of niet, het kon vast goedkoper;


    Olive

    190 euro? Mijn duurste schoenen zijn 40 euro, dus ik snap je moeder.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Misschien had je beter even kunnen overleggen voordat je dat kocht.
    Ik snap je moeder wel. 190 euro is echt heel veel.


    Your make-up is terrible

    Phenomena schreef:
    190 euro ? Mijn moeder zou nog erger reageren ;p


    Forever.

    Mensen, zoals ze al zei, ze heeft dikke kuiten. Dan moet je SPECIALE laarzen hebben en ja, die zijn duurder.


    To infinity and beyond •

    Delirious schreef:
    190 euro voor een paar schoenen?
    Damn. Ik snap je moeder.

    Ik heb GIGANTISCHE dikke voeten, maar ook grote. Dus dat komt goed uit (bloos)

    Jongens dit zijn RIJLAARZEN (voor paardrijden), die zijn sowieso fucking duur! Plus ze heeft dikke kuiten geeft ze aan, daar zijn speciale laarzen voor nodig dus ik snap wel dat je ze gekocht hebt als je niks anders past...

    Maar ik snap je moeder ook, het is een stuk duurder dan dat ze zij, maar als ze is afgekoeld ga het haar dan uitleggen, praat er even rustig over en haal die 20/30 euro van je rekening en geef haar die 90 euro, laat zien dat het echt niet anders ging en dat je er aan mee wil betalen, dat zal ze waarderen!

    [ bericht aangepast op 9 aug 2011 - 17:00 ]


    -

    youleftme schreef:
    Jongens dit zijn RIJLAARZEN (voor paardrijden), die zijn sowieso fucking duur! Plus ze heeft dikke kuiten geeft ze aan, daar zijn speciale laarzen voor nodig dus ik snap wel dat je ze gekocht hebt als je niks anders past...

    Maar ik snap je moeder ook, het is een stuk duurder dan dat ze zij, maar als ze is afgekoeld ga het haar dan uitleggen, praat er even rustig over en haal die 20/30 euro van je rekening en geef haar die 90 euro, laat zien dat het echt niet anders ging en dat je er aan mee wil betalen, dat zal ze waarderen!


    Ze doet weer normaal gelukkig haha! Er stonden inderdaad ook duurdere laarzen rond de 300 euro. Dat is toch wel even wat erger ghehe. Maar ja. Bedankt voor je begrip ahha. ;a


    Smile and live.