• wat is jouw grootse school blunder(krul).
    die van mij is toen ik tegen een muur aan liep. ik dacht dat het de deur was-die dan open stond- maar het was de muur xD




    echt waar als deze topic al bestaat sla me dan:X


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik heb er niet echt. x]
    Ik heb ooit op een site mijn mening gesproken over een poll. En die quote is in een boekje gekomen dat op onze school geleverd wordt. Iemand zag mijn nickname staan en had door dat het over mij ging.
    Was mijn mening over een leerkracht, mijn klas is niet bepaald stil. x]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ehm, de waterleidingen waren gesprongen ofzo
    Dus er lag overal water
    Guess what, ik gleed uit midden in de gang

    ;x


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Oh, dat zijn er zó veel!

    Wat ik nu denk dat de ergste is: toen ik heel hard van de trap af viel, en mijn broek aan de achterkant gescheurd was...

    Maar het is heel goed mogelijk dat er nog wel eens wat erger is gebeurd hoor. ^^


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    ik viel voluit op de trap :)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Er zat een wesp in de klas. > Ik helemaal slaan op dat beest, (reflex van me.) Dan steekt dat ding me in mijn rechterduim -.-' Ik schrijf namenlijk met dat hand & toen ik moest gaan schrijven deed het zo'n pijn dat ik tranen in mijn ogen kreeg. Iedereen lachte me uit. Nou, het deed erg veel pijn!


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Uitglijden over iets wat op de trap lag en naar beneden vallen, op mijn kont, terwijl het hartstikke druk was én een kennis van mij voor me liep.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Tegen een deur aanrennen en doorgelekt tijden een wiskunde pww - ik moest helemaal naar voren lopen met een enorme bloedvlek op m'n kont. (a)


    It's time to be happy again.

    Prosecco schreef:
    Tegen een deur aanrennen en doorgelekt tijden een wiskunde pww - ik moest helemaal naar voren lopen met een enorme bloedvlek op m'n kont. (a)



    auwwww...die is genânt -of hoe je het ook spel-xD

    [ bericht aangepast op 4 okt 2010 - 17:54 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Mijn hand -bijna- breken.
    Twee jaar geleden(:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik ben ooit midden in de eetzaal van mijn stoel gedonderd ?
    Ik denk dat die het genantst was aangezien heel de school daar zat en ik maar bleef lachen (':


    We're hiding behind skin that's too tough

    Ik had mijn boekentas per ongeluk openstaan en midden op de speelplaats viel alles eruit en ik stond gewoon helemaal plat te gaan van het lachen als klein 3de jaartje, terwijl iedereen mij nogal scheef stond aan te zien. En toen liepen alle ouderen ook nog eens over mijn agenda met tokio hotel foto"s omdat ze tokio hotel niet moeten :') Maar ik bleef lachen (nerd)


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Vallen in een overvolle gang?


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    de mijne die was versrikkelijk
    ik was 11 toen

    toen plaste ik in me broek onder de les iedreen was er bij Ooo

    ergste was de schuld van de juf hat echt 20 keer gevraagd of ik naar de wc mocht

    iederekeer was het nee
    tjaa I have a problem ik was echt boos


    en zij zei sorry ik dacht dat je om aandacht vroeg:(


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    Mijn geheugen is te slecht om me zulke dingen te herinneren.


    -

    laatst nog.
    bleef hangen met mijn voet in het hengsel van mijn tas, midden in het gangpad van de klas.
    BAM
    oepsxD


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."