• Ja dat is mijn vraag, waarom schrijf jij op quizlet?
    Je hebt namelijk van die personen die alleen maar schrijven als andere mensen het ook lezen. Mijn vraag is dan eigenlijk: Waarom schrijf je dan? Dat is toch geen doen? Dan schrijf omdat zij het willen, en als zij het niet willen, en je hebt toch nog fantasie, dan stop je omdat het tóch niet meer gelezen wordt.
    Waarom? Je schrijft toch niet omdat anderen het lezen? Natuurlijk is het leuk als anderen het lezen, maar het gaat er toch om dat jij er plezier in hebt, en niet dat anderen het lezen?

    Wie deelt deze mening met mij? Ik heb namelijk best wel een hekel aan mensen die alleen maar voor de roem verhalen schrijven.


    Life is hard and then we die

    I do. :')
    hoef er niks meer aan toe te voegen, want je hebt alles al gezegd ;d


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Om mijn fantasie te uiten? Gevoelens van mezelf er in te verwerken? ;3

    Ik schrijf omdat ik té veel fantasie heb die er op de een of andere manier uit moet en omdat ik het leuk vind.
    Maar het moedigt me wel aan als mensen mijn verhalen lezen en reacties plaatsen. Dan heb ik zo iets van: 'Ze vinden mijn verhaal leuk en vinden dat ik goed schrijf' en dat is fijn.


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ik schrijf voor mezelf (:
    Ik vind het namelijk leuk als een story helemaal af is en ik hem op Q kan zetten. Dan voel ik me trots en blij (:
    Al is het natuurlijk altijd leuk als je een reactie krijgt, maar daar gaat het voor mij niet om.
    Ik deel dus je mening!


    Never run out of reasons to smile...

    Ik schrijf omdat ik het leuk vind.
    Maar eigenlijk schrijf ik niet echt veel, hoor ;D
    En meestal komt er een idee in me op, en dan doe ik het, en dan begin ik te schrijven. :9~


    - hoi ;D

    Ik schrijf omdat ik het fijn vind mijn gevoelens in verhalen kwijt te kunnen. Maar het geeft me wel een fijn gevoel als mensen het lezen. ;]


    -

    Ik schrijf veel voor mezelf, omdat ik zo gewoon mijn gevoelens kan uiten, en dingen van me af kan zetten, en ja ik heb het wel dat ik graag wil dat veel het lezen, een soort van verslaving, als een serie van je ooit veel is gemaakt moeten ze dat allemaal zijn.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik schrijf om mijn gevoelens te uiten. Ik zeg vaak de foute dingen of dingen die ik niet bedoel. met schrijven voel ik me zekerder. En waarom op q? Ik vind het leuk als mensen mij goed vinden en vragen om een vervolg maar uiteindelijk bepaal ik zelf wanneer ik verder schrijf.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ik doe het eigenlijk om dingen te verwerken. En eigenlijk ook wel een beetje om de mening van de anderen te weten. Want het is nog altijd leuk om te horen dat iemand je begrijpt, he.

    Op Quizlet schrijf ik eigenlijk voor tegen de verveling gewoon. Als ik voor mezelf schrijf doe ik da gewoon op Word en hou ik het ook voor mezelf.

    Ik geef je gelijk ^^
    Ik schrijf omdat ik gwn een verhaal wou maken en ik had inspi en ik vond het leuk niet voor andere..
    En nu heb ik geen inspi en schrijf ik niet >_<


    Nothing hurts more than being disappointed by the single person you thought would never hurt you.

    Omdat ik het leuk vind?
    Ja dat ook dus, maar ook omdat ik dan even mijn woede en agressie kwijtkan. Sommigen roepen, gillen of huilen, wel ik schrijf. En ik vind het leuk om over mijn leven te schrijven of gewoon over iets en dat dan aan de mensen laten lezen en daar leuke reacties opkrijgen. Dat geeft mij altijd zo'n boost om er mee verder te gaan

    [ bericht aangepast op 11 dec 2009 - 17:17 ]

    Ik schrijf eigenlijk om mezelf te uiten, mijn fantasiën te delen en gewoon lekker lol te hebben of juist dingen te verwerken. het is een soort therapie voor me.


    We can only learn to love by loving.

    I write for the same reason I breath.
    Because if I didn't, I'd die.

    Dat vat het voor mij wel ongeveer samen. Ik zet het meestal op quizlet omdat ik wel wil delen wat ik schrijf, omdat ik er zelf meestal nogal onzeker om ben, maar het zou me niet veel schelen als iemand tegen me zou zeggen da het slecht is. Ik schrijf echt puur en alleen voor mezelf, ik schrijf alles van me af en dat voelt gewoon fijn voor me.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Nou, laat ik het dan ook ff zeggen XD Ik heb nogal veel fantasie, en ik zet het op quizlet neer omdat ik gescheiden ouders heb, en daardoor verschillende computers. Door quizlet heb ik m'n verhalen altijd bij me =] En als anderen het willen lezen dan is dat hartstikke leuk, maar ik doe het echt voor mezelf.
    Mijn verhalen gaan over dingen die mij op een moment bezig houden. Ik baseer ze altijd op dingen die ik heb gezien of heb meegemaakt.


    Life is hard and then we die