• Hallo Jolien,

    We hebben een aantal keren geprobeerd je telefonisch te bereiken, helaas nog zonder resultaat.

    Is er een dag of tijdstip waarop je op het opgegeven telefoonnummer, tijdens kantooruren, het beste bereikbaar bent? Of neem anders even contact met ons op.

    Om nu al met de deur in huis te vallen; we willen het ingezonden manuscript gaan uitgeven.

    Om een en ander uit te leggen hoe wij in de markt opereren en welke zaken er op korte termijn gaan gebeuren wilden we even telefonisch contact hebben.

    Graag horen wij van je.

    Vriendelijke groet,
    ***
    Free Musketeers B.V. Uitgeverij en Producties

    :|

    Edit
    Ze hebben daarstraks gebeld om vanalles te bespreken enzo. Maar ik weet nog niet of ik het contract ga tekenen. Het zou een boekje worden in A5 formaat, dus de helft van een A4. Waarschijnlijk mag ik mijn cover niet zelf kiezen, dus dat zit me wel tegen. Zoals het er nu naar uitziet, gaat het ook maar zo'n 45-50 pagina's worden, wat dus helemaal niet lang is. Dit komt doordat het een verzameling is van kortverhalen. Het boek zou ook niet in winkels terecht komen, maar wel op hun online boekenstore en site's zoals Bol.com. Gewone boekenwinkels zouden het boek wel voor je kunnen bestellen.

    Mja, ik twijfel dus heel hard, ga er waarschijnlijk ook niets aan overhouden. =/


    Edit Twee
    Ik heb het contract nu al twee weken naast me liggen, maar aangezien ik examens had, heb ik nog geen tijd gehad om het helemaal door te lezen. Dit ga ik vanavond doen en volgens mij ga ik het tekenen. <3

    [ bericht aangepast op 21 dec 2009 - 16:07 ]

    Alysse schreef:
    (...)
    Wel, dan maak je er zelf toch wat speciaals van?
    Nja,ik zou het doen als ik jou was.
    Maar wie ben ik natuurlijk? Haha, :') x

    Ja, maar het gaat om mijn inspraak op de cover etc. :')

    coooooool! wat heb je ingestuurd???


    DUDE! Get a life!!!

    McFlurry schreef:
    coooooool! wat heb je ingestuurd???

    Kortverhalen / SA's. ^^

    Gefeliciteeerd fantastisch :ddzo nicee


    ...

    leuk da je da in forum plaats


    ...

    whahah ^^


    ...

    Prodigy schreef:
    (...)
    Ja, maar het gaat om mijn inspraak op de cover etc. :')

    Ahzo,
    zeg hen gewoon dat je het doet als jullie samen de cover kiezen, dus jij ook je mening over de cover mag zeggen ofzo?
    Oke, dat pakt misschien niet :'D x


    Some people make the world special just by being in it

    Alysse schreef:
    (...)
    Ahzo,
    zeg hen gewoon dat je het doet als jullie samen de cover kiezen, dus jij ook je mening over de cover mag zeggen ofzo?
    Oke, dat pakt misschien niet :'D x

    Nee, dat is één van hun voorwaarden. :'D

    Prodigy schreef:
    (...)
    Nee, dat is één van hun voorwaarden. :'D

    Stel jij dan ook voorwaardens?
    ghaha, oke. Nja, jij moet zelf beslissen of je het doet hea. Maar ik vind toch wel dat je die kans niet mag laten liggen? :'D


    Some people make the world special just by being in it

    Ik zou het zeker doen (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Alysse schreef:
    (...)
    Stel jij dan ook voorwaardens?
    ghaha, oke. Nja, jij moet zelf beslissen of je het doet hea. Maar ik vind toch wel dat je die kans niet mag laten liggen? :'D

    Over die cover, misschien kun je voorstellen dat je die cover -als hij klaar is- eerst wil zien? Hij wordt vast niet lelijk, want hij moet natuurlijk wel verkoopbaar zijn. ^^


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    woooooooooooooooooow. -;x-

    ik zou het wel doen, misschien dat je dan nog verder gaat met -eigen?- boeken.


    we've only said goodbye with words

    Alysse schreef:
    (...)
    Stel jij dan ook voorwaardens?
    ghaha, oke. Nja, jij moet zelf beslissen of je het doet hea. Maar ik vind toch wel dat je die kans niet mag laten liggen? :'D

    Ik kan voor de rest geen voorwaarden stellen, dat gaat niet allemaal zo gemakkelijk als 'beginnende' en onbekende schrijver. :'D

    van de edit: dat is wel super jammer.. =[

    Rush schreef:
    (...)
    Over die cover, misschien kun je voorstellen dat je die cover -als hij klaar is- eerst wil zien? Hij wordt vast niet lelijk, want hij moet natuurlijk wel verkoopbaar zijn. ^^

    Nou, inderdaad, maar ik moet wel écht zeker van m'n zaak zijn voordag ik zoiets doe. :'D