• Wie? Nou ik dus..

    Ik schrijf nu aan 10 verschillende verhalen op Quizlet. Dat is dus gewoon echt retard, al zeg ik het zelf. Maar ik kan daar niets aan doen. Ik krijg dan inspiratie en merk dat ik het niet een verhaal of bij een onderwerp kwijt kan en dan begin ik weer aan een nieuwe. Echt vet erg gewoon. En de meeste verhalen zijn ook al redelijk veel delen, dus niet iets wat ik zomaar kan afkappen ofzo.

    Hebben jullie dat ook wel eens, dat je heel veel verhalen tegelijk wilt schrijven of zelfs schrijft. En schrijf je ze dan ook allemaal af, of heb je dan gewoon halverwege geen zin meer en pleur je hem dan op inactief?


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik pleur die dingen er dan nooit op. In Word heb ik belachelijk veel verhalen staan, maar weet dat ik die nooit allemaal kan bijhouden, dus laat ik ze maar gewoon...
    Ik heb nu 4 actieve verhalen en dat vind ik wel genoeg n_n


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ik wil ook aan alles tegelijk schrijven, waardoor ik juist niets schrijf. (nerd)

    Ik heb twee stories en dat kan ik al niet bijhouden. Ik heb opzich wel vaak ideeën, maar dat laat ik gewoon zo, of ik maak er een stand alone van.
    Respect voor jou, met 10 verschillende verhalen :|

    Ik heb ongeveer 30 lopende verhalen nu, x'D
    En ongeveer 19 andere verhalen op in-actief (zodat ik die kan herschrijven), en de rest gewoon zijn beindig ofzo,
    Maar ja, ik ken je probleem. Maar meestal zet ik gewoon door en blijf ik schrijven ^^ Omdat ik het anders jammer vind om ze te stoppen. ^^

    Loveless schreef:
    Ik heb ongeveer 30 lopende verhalen nu, x'D
    En ongeveer 19 andere verhalen op in-actief (zodat ik die kan herschrijven), en de rest gewoon zijn beindig ofzo,
    Maar ja, ik ken je probleem. Maar meestal zet ik gewoon door en blijf ik schrijven ^^ Omdat ik het anders jammer vind om ze te stoppen. ^^
    Hahah ja dat heb ik ook, en ik vind het sneu voor mensen die het lezen. Maar midden in een verhaal stoppen is voor mij het zelfde als als je bijvoorbeeld heel intensief een film aan het kijken bent, dan zet je hem uit en ga je wat anders doen ofzo. Dat kan ik dus ook niet :'DD. Als ik ergens aan bezig ben moet ik het echt af maken zeg maar. Kloppend of op zijn minst tot een geheel. Haha Gosh 30 verhalen, dat is nogal wat (nerd)(krul) een soort van het driedubbele van mij :'DD


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Hahah ja dat heb ik ook, en ik vind het sneu voor mensen die het lezen. Maar midden in een verhaal stoppen is voor mij het zelfde als als je bijvoorbeeld heel intensief een film aan het kijken bent, dan zet je hem uit en ga je wat anders doen ofzo. Dat kan ik dus ook niet :'DD. Als ik ergens aan bezig ben moet ik het echt af maken zeg maar. Kloppend of op zijn minst tot een geheel. Haha Gosh 30 verhalen, dat is nogal wat (nerd)(krul) een soort van het driedubbele van mij :'DD

    Haha precies x'D Ik heb eigenlijk op deze account 32 lopende verhalen, op mijn andere 5 ofzo, en nog 5 in totaal op drie andere accounts en nog ongeveer 7 op een account van een vriendin van mij.
    In totaal op deze account 65 stories... x'D Ik kan er echt niet tegen als ik het niet af maak, dus soms maak ik een soort tijdelijke open einde ^^ Dat kan je ook doen als je geen zin meer hebt in een bepaald verhaal, want dan blijven je lezers afvragen wat er gaat gebeuren ^^ Maar ik wil altijd alle ideeen uitwerken, maar nu doe ik er vaker mee wachten, veel vervolgen schrijven met lange hoofdstukken en later pas online gooien ^^

    Ik schrijf sowieso al mijn verhalen eerst zo ver mogelijk af voordat ik ze op Quizlet zet, anders krijg ik dat ik halverwege geen inspiratie meer heb en dan afhaak. Maar dat heb ik sowieso heel snel x'D


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    ja , maar ik geef mezelf een limier , 4 story's en dan krijg ik plots weer een mega idee en dan ?

    dat vindt ik ook zo K.u.t.

    ik scheep ze dan gewoon af en kijk of ze blijft zitten , zo ja plaats ik ze er later op , als 1 van men story's afgewerkt is (a)


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Ik heb er in de 90 lopen, en er zijn er maar 3 van af...:"X -niet meer uitleg nodig lijkt me?:X-


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    dat heb ik idd ook best vaak. maar ik activeer ze niet altijd. en vaak ben ik goed op weg met een verhaal, veel inspiratie en ideeen. maar dan kap ik met schrijven. en de volgende dag heb ik weer een niew verhaal, en heb ik weer ff geen zin om die andere af te maken


    --

    Mehh, ik heb in totaal maar 4 verhalen gehad. Waarvan 2 nu geactiveerd zijn en de andere 2 geinactiveerd. En ik heb 3 ideeën niet geschreven, en 1 van die ideeën herinner ik me nog, een beetje..


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik zou zeggen; laten we pasta eten. (cat)
    grapje. Ik heb dat niet. Ik schrijf sowieso geen verhalen, dus ik kan dat probleem niet krijgen. Maar ik zou wel een keer een opruim beurt doen. Een paar stories die niet echt meer interessant zijn, en door wat minder gemaakt zijn inactiveer je. Toch nog wel leuk? Je kan ze alsnog weer activeren.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Ik heb dat een tijd gehad, terwijl ik nu bijna nooit meer schrijf ;x


    Some people make the world special just by being in it

    Dat is de reden waarom ik geen series meer schrijf, ik krijg idee; maak leuk 1e/2e maximaal tot de 10 en dan heb ik geen zin/inspiratie meer en verwaarloos ik ze. Daarom staan ze allemaal geïnactiveerd.

    Nou, gewoon je ideeën ergens op slaan en daar over gaan schrijven als je een story beëindigd hebt, scheelt ook al heel wat.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.