• Hallo Jolien,

    We hebben een aantal keren geprobeerd je telefonisch te bereiken, helaas nog zonder resultaat.

    Is er een dag of tijdstip waarop je op het opgegeven telefoonnummer, tijdens kantooruren, het beste bereikbaar bent? Of neem anders even contact met ons op.

    Om nu al met de deur in huis te vallen; we willen het ingezonden manuscript gaan uitgeven.

    Om een en ander uit te leggen hoe wij in de markt opereren en welke zaken er op korte termijn gaan gebeuren wilden we even telefonisch contact hebben.

    Graag horen wij van je.

    Vriendelijke groet,
    ***
    Free Musketeers B.V. Uitgeverij en Producties

    :|

    Edit
    Ze hebben daarstraks gebeld om vanalles te bespreken enzo. Maar ik weet nog niet of ik het contract ga tekenen. Het zou een boekje worden in A5 formaat, dus de helft van een A4. Waarschijnlijk mag ik mijn cover niet zelf kiezen, dus dat zit me wel tegen. Zoals het er nu naar uitziet, gaat het ook maar zo'n 45-50 pagina's worden, wat dus helemaal niet lang is. Dit komt doordat het een verzameling is van kortverhalen. Het boek zou ook niet in winkels terecht komen, maar wel op hun online boekenstore en site's zoals Bol.com. Gewone boekenwinkels zouden het boek wel voor je kunnen bestellen.

    Mja, ik twijfel dus heel hard, ga er waarschijnlijk ook niets aan overhouden. =/


    Edit Twee
    Ik heb het contract nu al twee weken naast me liggen, maar aangezien ik examens had, heb ik nog geen tijd gehad om het helemaal door te lezen. Dit ga ik vanavond doen en volgens mij ga ik het tekenen. <3

    [ bericht aangepast op 21 dec 2009 - 16:07 ]

    Bandana schreef:
    (...)
    Oh zo, ja dat moet je inderdaat niet overhaasten. Je verhalen zijn een stukje van jezelf en door beslissingen die gewoon alles met roemzucht of wat dan ook te maken hebben kan je ze héél makkelijk verkloten.

    Indeed, het mag geen overhaaste beslissing zijn. (cat)

    Prodigy schreef:
    (...)
    Nog geen titel of overeenkomst etc. :')

    Als ik hun voorwaarden maar niets vind, doe ik het ook niet. :'D
    noem het Nicol is leuk :x

    -kidding-


    We can only learn to love by loving.

    Waaw super !! Laat het weten, als het er is ^^ En vergeet het voor woord niet x)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    MARRYMEBO schreef:
    (...)noem het Nicol is leuk :x

    -kidding-


    Nicol is leuk
    Door Jolien

    [ bericht aangepast op 6 okt 2010 - 14:25 ]

    Prodigy schreef:
    (...)

    Nicol is leuk
    Door Jolien


    prachtig gewoon =D
    haha

    [ bericht aangepast door een moderator op 6 okt 2010 - 14:26 ]


    We can only learn to love by loving.

    MARRYMEBO schreef:
    (...)

    prachtig gewoon =D
    haha

    Ja, hahaha, het staat wel leuk. :'DDD

    Prodigy schreef:
    (...)
    Ja, hahaha, het staat wel leuk. :'DDD
    STIEKEM WEL

    haha het klinkt best als een prentenboek ' Nicol is leuk en het geheim van de paddenstoel.' :3


    We can only learn to love by loving.

    Edit
    Ze hebben daarstraks gebeld om vanalles te bespreken enzo. Maar ik weet nog niet of ik het contract ga kopen. Het zou een boekje worden in A5 formaat, dus de helft van een A4. Waarschijnlijk mag ik mijn cover niet zelf kiezen, dus dat zit me wel tegen. Zoals het er nu naar uitziet, gaat het ook maar zo'n 45-50 pagina's worden, wat dus helemaal niet lang is. Dit komt doordat het een verzameling is van kortverhalen. Het boek zou ook niet in winkels terecht komen, maar wel op hun online boekenstore en site's zoals Bol.com. Gewone boekenwinkels zouden heb boek wel voor je kunnen bestellen.

    Mja, ik twijfel dus heel hard, ga er waarschijnlijk ook niets aan overhouden. =/

    Jolien, je moet het doen, dat is echt geweldig! Ik ga er zeker eentje kopen, als hij uit is! =D


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Maar,
    je moet ergens beginnen? :'D


    Some people make the world special just by being in it

    Alysse schreef:
    Maar,
    je moet ergens beginnen? :'D

    Ja, maar het moet wel speciaal zijn. :')

    AAAAAAAAAAAH
    OMG, dat maakt toch niets uit? Dit is toch al geweldig genoeg :D?
    ZE WILLEN EEN BOEK VAN JOUW CREATIES AANGEVEN!!
    Sorry voor de hoofdletters, maar dit is toch gewoon geweldig? :D


    Life is hard and then we die

    Prodigy schreef:
    (...)
    Ja, maar het moet wel speciaal zijn. :')

    Ja oke
    maar dan nog, haha :')
    mag je kiezen waarover het gaat dan?


    Some people make the world special just by being in it

    Alysse schreef:
    (...)
    Ja oke
    maar dan nog, haha :')
    mag je kiezen waarover het gaat dan?

    Jahdoh, mijn verhalen kies ik natuurlijk. :')

    Prodigy schreef:
    (...)
    Jahdoh, mijn verhalen kies ik natuurlijk. :')

    Wel, dan maak je er zelf toch wat speciaals van?
    Nja,ik zou het doen als ik jou was.
    Maar wie ben ik natuurlijk? Haha, :') x


    Some people make the world special just by being in it