• Hee!
    ik zit hiermee:(effe in het kort)



    het is all heel lang uit(april)
    en vandaag praate we zegmaar via msn en met een vriendin van me en ik d8 dus alles is normaal we zijn gwn vriende zonder gevoelens of raare gedachtes(geen realaties of denke dat de geene je nog leuk vind ofzo dat dus niet meer,want we hebbe elkaar niet lang gesproke en ik was bang dta hij zou denke dat ik hem nog leuk zou vinde) zegt hij net tegen mijn vriendin: ik wil niet met haar afspreke want ik wil geen serieuze realatie. en nu kan ik dus nix meer tege hem zegge want ik vind het niet leuk dat hij dat denkt en ik had me vriendin belooft nix te zegge,
    help?:(

    dat wou ik effe melde..

    [ bericht aangepast op 23 nov 2009 - 18:55 ]


    I live in myn own Cinderella story .

    Als je echt niets meer met hem wil, moet je dat gewoon tegen hem zeggen. Dan hoef je ook niet bang te zijn dat als je iets tegen hem zegt, dat hij dan denkt dat je weer wat met hem wil :')

    jaa weet ik..
    maar ben bang dta hij gaat vraage hoe ik dat weet dat hij dat denkt..


    I live in myn own Cinderella story .

    Fragile schreef:
    Als je echt niets meer met hem wil, moet je dat gewoon tegen hem zeggen. Dan hoef je ook niet bang te zijn dat als je iets tegen hem zegt, dat hij dan denkt dat je weer wat met hem wil :')


    None but ourselves can free our minds.

    Tja, wat dan nog als hij denkt dat je met hem wilt? Als jij weet dat het niet waar is, weet je genoeg, niet?
    Maar, niets van aantrekken, zolang jij weet wat je wilt is het goed (:


    Never run out of reasons to smile...

    Hannahisleuk schreef:
    Tja, wat dan nog als hij denkt dat je met hem wilt? Als jij weet dat het niet waar is, weet je genoeg, niet?
    Maar, niets van aantrekken, zolang jij weet wat je wilt is het goed (:


    jaa je hebt gelijk, zolang ik maar weet wat ik wil!
    ''Dankjullie(flower)''


    I live in myn own Cinderella story .