• Ik heb gister eindelijk Nick en Simon live gezien. Ze waren zo geweldig. En achteraf gingen de vriendin waar ik mee was en ik bij de uitgang staan wachten net zolang tot dat ze eruit kwamen. Toen hebben we Nick kunnen aanraken en achteraf, hadden we hun auto herkent, en me vriend kwam ons ophalen, dus wij tegen hem zeggen dat ie die auto moest gaan volgen, en ze zaten erin! Dus wij raam open en nog een x zwaaien en ze gingen terug zwaaien en ik ben nu helemaal blij. Zo dat was mijn avond haha.

    Jullie nog naar een concert of iets dergelijks geweest?


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Heb hun ook een keer zien optreden, maar ze kwamen toevallig daar waar ik naartoe ging :'D

    Uh nee, ik hou niet echt van concerten.


    -

    Tof dat je het leuk hebt gehad (: Voorlopig heb ik geen concerten gepland.

    ze kwamen een keer hier in dit dorpje en toen ging ik bij de artiesteningang staan, er stonden serieus maar 5 mensen ofzo xd
    dus had hun handtekening xd

    eum, het laatste ding waar ik ben geweest was de opnames van de videoclip van Destine in Tilburg, 22 juli

    x


    T O K I O H O T E L < 3

    Haha :'D Fijn dat het zo leuk was (:

    Ik ben al een tijdje niet meer naar een concert geweest, dusja.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    In Juni was mijn aller eerste concert van Waylon (nerd)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    NinaNOISE schreef:
    ze kwamen een keer hier in dit dorpje en toen ging ik bij de artiesteningang staan, er stonden serieus maar 5 mensen ofzo xd
    dus had hun handtekening xd

    eum, het laatste ding waar ik ben geweest was de opnames van de videoclip van Destine in Tilburg, 22 juli

    x

    Ooh ik ben echt zo jaloers! Wij konden ze alleen aanraken want we werden weggeduwd door de security.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2010 - 13:48 ]


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik ben 1 x naar k3 geweest toen ik klein was:') en naar Ernst Bobbie en de rest en verder niets xD (schaam schaam :$)


    When words fail music speaks

    Vancha schreef:
    Ik ben 1 x naar k3 geweest toen ik klein was:') en naar Ernst Bobbie en de rest en verder niets xD (schaam schaam :$)

    Haha ik ben vroeger ook naar die 2 geweest!


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Haha, wat leuk voor je! :D

    Ik ben wel naar best veel geweest, vooral vroeger. 2x naar k3, 2x chipz, kabouter plop, tros 40 jaar, djumbo, gebroeders ko, en piet piraat xd

    en toen nog een dag in de efteling, waar zo'n volendam dag was. met nick & simon, jan smit, 3js enzo.
    en naar shakira, en naar Jonas Brothers,
    en dit jaar naar x-factor in concert en badboyz optreden.

    dat was ongeveer mijn lijst hahah ;p


    Tears falling down because you break my heart...

    Nirvana schreef:
    Tof dat je het leuk hebt gehad (: Voorlopig heb ik geen concerten gepland.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik ben naar we all love michael gewees in de heiniken musical hall (: stond nog geen 10 m van het podium af (: en ik was bijna naar Nick & Simon in ahoy geweest maar toen moest me oma persee langskomen :@ ik ga morgen naar schollenpop op scheveninen strand en miss 30 oktober naar Only Seven Left in Den Haag (: Maar echt vet dat je Nick hebt aangeraakt :D


    You can run, You can hide, But you can't change the tide!

    mijn laaste was TMF Awards (:


    You can't fly unless you let yourself fall.

    Mijn eerste en tevens ook laatste was Tokio Hotel 14 juni 2008.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik hou er niet van, maar leuk dat jij het leuk vond xD

    Ik ga misschien naar een festival met o.a: Di-rect, Caro Emerald, Alain Clark en Van Velzen. Maar dat is nog ff afwachten of het doorgaat.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik ben gisteren naar Festival Dranouter geweest, dat was leuk! :9~


    Never run out of reasons to smile...