• Ik ben zenuwachtig, gewoon voor een paar mondelinge examens. Morgen Nederlands, overmorgen Engels en maandag Frans. Gosh, ik ben al 2 weken zenuwachtig daarvoor. Mijn mama is bij de apotheker zelfs wat daar tegen gaan halen, maar dat werkt niet eens bij mij.

    Wie is er ook altijd zo zenuwachtig bij mondelinge examens? :')


    Some people make the world special just by being in it

    Ik. ._.
    Ik haat mondelinge examens. :|

    Ik ben wel zenuwachtig, maar niet zo extreem als jij ;o


    Never run out of reasons to smile...

    Ik !
    Ik begin wel pas binnen 2 weken met examen , maar ik ben nu al zenuwachtig voor mijn mondelinge examen frans (baby)

    Bij toetsen enzo ben ik niet echt zenuwachtig, behalve als ze erg belangrijk zijn. Veel succes met je examen ;o

    Ik heb nog nooit mondelinge examens gehad _O_


    Only losers can act the way you do

    Fragile schreef:
    Bij toetsen enzo ben ik niet echt zenuwachtig, behalve als ze erg belangrijk zijn. Veel succes met je examen ;o

    Maar ik ben ook zenuwachtig als ik wat moet voordoen als het niet voor een exame is of niet belangrijk is. En ik snap niet waarom want tijdens de les ben ik wel één van degene die altijd roept enzo (Aa), mja, dankjewel :'D

    mijn moeke gaat een kaarsje branden, whahaha:'D


    Some people make the world special just by being in it

    Ik en we hebben er deze keer echt veel. Engels zelfs volledig --' Ik kan daar nooit tegen en hakkel altijd, en nu bij een 'vreemde' taal zal het nog erger zijn :'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik word meestal gewoon zenuwachtig als andere mensen het goed doen. ;x


    None but ourselves can free our minds.

    Ik heb mondeling voor Frans, Nederlands en Gezondheidsopvoeding.

    PACMANISDEAD schreef:
    Ik word meestal gewoon zenuwachtig als andere mensen het goed doen. ;x

    stiekem hoop ik altijd dat iedereen het slecht doet, dan val ik niet zo op :'D x


    Some people make the world special just by being in it

    Ik ben ervoor nooit zenuwwachtig. Enkel als ik daar vanvoor sta.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ik had vandaag mijn mondeling Nederlands. Guess what: Ik had een collage gemaakt -soort van verplichting- waar ik ongeveer 4 uur aan heb gezeten. Was ze helemaal naar de HAAIEN door die kutregen vandaag -want wij kunnen tijdens de pauze niet binnen staan. Ja heel leuk hoor ._.

    ik voel mij altijd vreselijk. ik kan de hele dag niet eten,lachen,raar doen of iets anders.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Alysse schreef:
    (...)
    stiekem hoop ik altijd dat iedereen het slecht doet, dan val ik niet zo op :'D x


    iedereen wil datxD


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik schaam me gewoon altijd, ik sta niet zo graag voor de klas (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.