• Daarjuist zat ik wat op Youtube toen ik op ene filmpje uitkwam, het is van de ema's , de afterparty. Je ziet Tom en Bill vertrokken, maar er zijn twee meiden bij.
    Hier is de video
    -edit: De twee achtervolgers (meiden) zouden naar het schijnt 2 van de vier stalkers van TH zijn. Als je naar de blonde en die met de zwarte jas op de 0:20 kijkt, dan lijken die op de achtervolgers van Tom en Bill tijdens de EMA 2009. (die vier meisjes zijn hun stalkers)|Bedankt KimRevenge voor het filmpje|-

    [ bericht aangepast op 9 nov 2009 - 19:36 ]

    Damn
    Blijft dat gezeik aanhouden elke keer als Bill met Nath in een auto stapt? o.O
    [/irritatie :'D]
    Anw, die ene meid is niet meegegaan. :)
    Alleen Nath.

    [ bericht aangepast op 7 nov 2009 - 11:24 ]

    Cherished schreef:
    Damn
    Blijft dat gezeik aanhouden elke keer als Bill met Nath in een auto stapt? o.O
    [/irritatie :'D]


    Dat is Nathalie niet !! Nathalie zou terug gekomen zijn wanneer ze later terug naar de afterparty gingen, deze meisjes niet!
    En Nathalie zag er anders uit, ze had andere kleren aan dan dit meisje. *Check de foto's van de EMA's * En waarom zou Nathalie achter Tom en Bill lopen met een vriendin?

    [ bericht aangepast op 7 nov 2009 - 11:25 ]

    Wie is Nath D:


    your eyes are like stars in the night.

    Keelhauled schreef:
    Wie is Nath D:


    Nathalie is de styliste van Bill

    [ bericht aangepast op 7 nov 2009 - 11:26 ]

    ah okey, geen rede tot paniek(A)

    [ bericht aangepast op 7 nov 2009 - 11:27 ]


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    And if, die jongens zijn 20. Mogen ze niet met meisjes in een auto zitten?
    Waarschijnlijk gewoon bekenden van ze. Ze zeiden al dat veel vrienden van ze aanwezig waren @ EMA's

    Kickson schreef:
    (...)

    Nathalie is de styliste van Bill

    Ja [/lui om naam volledig uit te typen]

    Emerence schreef:
    (...)



    wie is Nath?


    Nathalie is de styliste van Bill

    [ bericht aangepast op 7 nov 2009 - 11:27 ]

    Cherished schreef:
    And if, die jongens zijn 20. Mogen ze niet met meisjes in een auto zitten?
    Waarschijnlijk gewoon bekenden van ze. Ze zeiden al dat veel vrienden van ze aanwezig waren @ EMA's

    Hoe weet je nou zeker of het vrienden zijn? Misschien lullen ze allemaal wel uit hun nek


    your eyes are like stars in the night.

    Keelhauled schreef:
    (...)
    Hoe weet je nou zeker of het vrienden zijn? Misschien lullen ze allemaal wel uit hun nek

    Ze zéiden in hun dankrede dat veel vrienden van ze aanwezig waren sjees :'D
    Maar als jullie jezelf willen opvreten over de vraag of die meiden wel of niet mee zijn gegaan be my guest.

    En wat dan nog, laat hen toch. Zoals Cherished al zei, die zijn 20, ooit gaat het er toch eens van komen hoor. Damn.


    Tanya is de beste.

    Keelhauled schreef:
    (...)
    Hoe weet je nou zeker of het vrienden zijn? Misschien lullen ze allemaal wel uit hun nek


    Ja want vrienden van hun zouden niet als een gek achter de jongens lopen eh , en vrienden van hun zouden door bodyguards ook niet tegen gehouden worden

    En over dat filmpje, als ik me niet vergis zie ik Nath wél instappen, nog voor Bill & Tom.

    Laat ze toch. Het is hun leven, zij mogen beslissen wat ze doen.


    Think before you act.

    Keelhauled schreef:
    (...)
    Hoe weet je nou zeker of het vrienden zijn? Misschien lullen ze allemaal wel uit hun nek
    De meeste vrienden van B&T hebben eigen vervoer, staan op de gastenlijst, etc, etc, etc. Nathalie mag als teammember en inmiddels zo goed als beste vriendin toch wel bij de jongens in de auto zitten of is dat verboden :'DD?


    Wie du mir, so ich dir.