• Daarjuist zat ik wat op Youtube toen ik op ene filmpje uitkwam, het is van de ema's , de afterparty. Je ziet Tom en Bill vertrokken, maar er zijn twee meiden bij.
    Hier is de video
    -edit: De twee achtervolgers (meiden) zouden naar het schijnt 2 van de vier stalkers van TH zijn. Als je naar de blonde en die met de zwarte jas op de 0:20 kijkt, dan lijken die op de achtervolgers van Tom en Bill tijdens de EMA 2009. (die vier meisjes zijn hun stalkers)|Bedankt KimRevenge voor het filmpje|-

    [ bericht aangepast op 9 nov 2009 - 19:36 ]

    Tja, het is hun leven hé :')


    Never run out of reasons to smile...

    Tja, tom zegt elke avond een ander in bed te hebben/ hebben gehad.
    dus dan is dit toch niet zo big news al zouden de meisjes meegaan^^


    Don't just dream, make them come true.....♥

    Exercitus schreef:
    Jullie hoeven haar niet meteen zo aan tevallen.MIjn god ze melt het alleen maar. Als 1 van hun een nieuwe auto heeft zijn jullie allemaal door het dolle heen maar als iemand dit meld worden jullie allemaal boos,lekker is dat.(dit is niet voor iedereen maar wel voor vele)

    En dan viind iedereen het vreemd dat de fans van th zo gehaat worden


    Dankuu dat jij een van de enigste bent die het eigenlijk opneemt voor mij, ik meld dit gewoon even en iedereen valt mij hier precies aan

    Dankuu dat jij een van de enigste bent die het eigenlijk opneemt voor mij, ik meld dit gewoon even en iedereen valt mij hier precies aan

    Echt hea ik ben echt benieuwt hoe de halve wereld reageert als ze gaan trouwen, en waar valleen julie haar zoo aan? Val hun aan.
    Ojah sommige fans zijn echt kansloos en hopeloos, En zeker hun nivo ver naar beneden gezakt
    Tom en bill haten het als je voor hun huis staat en familie lastig valt en als ze met meiden mee gaan is de 3de wereld oorlog uit gebroken,...

    Be happy dat iemand het nog zegt.En laat dan de respect ook zien!


    Some angels have no wings.

    NEE!
    Dat meen je niet! Ö
    Oh my god.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Exercitus schreef:
    Jullie hoeven haar niet meteen zo aan tevallen.MIjn god ze melt het alleen maar. Als 1 van hun een nieuwe auto heeft zijn jullie allemaal door het dolle heen maar als iemand dit meld worden jullie allemaal boos,lekker is dat.(dit is niet voor iedereen maar wel voor vele)

    En dan viind iedereen het vreemd dat de fans van th zo gehaat worden


    Je moet worden wie je bent.

    Omg, wat loopt iedereen moeilijk te doen zeg.. Laat ze toch.. Al zouden ze allebei een vriendin heb, so what?! Als ze dan gelukkig zijn, wat maakt het dan uit? Bill verdient het immers wel na 4 jaar zonder liefde hoor... En tom is gewoon een geval apart, maar hij is ook nodig toe aan echte liefde.. Dus laat hun gewoon lekker.. Als er echt wat is, horen we het vanzelf wel..
    Stiekem was ik één van die meiden :X


    Tom and Georg could write a bad romance.

    Als je naar de blonde en die met de zwarte jas op de 0:20 kijkt, dan lijken die op de achtervolgers van Tom en Bill tijdens de EMA 2009. (die vier meisjes zijn hun stalkers)
    Mysterie opgelost? Want vele weten dat Nathalie al in de auto stapte voor Bill, en de twee achtervolgers liepen achter Bill en Tom aan, dus het was al zeker geen Nathalie en vriendin.
    Ps ik wil dit bericht nu ook even gebruiken om iets te zeggen, Kimberly(Kickson) meldde het even en meteen kreeg ze bakken slechte reacties over zich, Dat is toch niet nodig, Als iemand anders het nieuws meldde dat iemand van TH een nieuwe auto of een nieuwe hond had, kreeg die persoon toch geen slechte commentaar, maar Kimberly meld even dat er twee meisjes achter TH loopt en zij krijgt de volle laag. Wij (TH-fans) doen dat toch ook niet als iemand die fans is van een andere band meld dat die haar lievelingsband achtervolgd word door meiden. Een beetje respect graag , en niet alleen voor Kimberly maar ook voor de andere fans van TH en andere bands zoals Jonas Brothers, Cinema Bizarre, Quizlet word blijkbaar meer en meer agressiever. JB fans tegenover TH fans en andere. En omkeerd hetzelfde.

    Bedankt om het te lezen


    Revenge Is Sweetest Thing I Can Do

    dus....?
    -snapt het doel van topic niet-


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    @ Dat verhaal hierboven.

    Ik val haar niet persoonlijk aan, maar ik vind het gewoon een enorm zinloze vermelding. 'er lopen meisjes achter ze aan'
    :'D Dus? Moet daar een topic voor komen dan?

    Oeeh, straks gingen ze seksen.


    blame the bully.

    does it matter?
    al die fans zullen toch nooit met ze krijgen, dus ja. snap niet waar iedereen zich druk om maakt. ¬¬
    en het is nathalie, hoorde ik, zoals mensen ook al zeiden.


    k-kinda busyyyy

    Kickson schreef:
    (...)

    Dankuu dat jij een van de enigste bent die het eigenlijk opneemt voor mij, ik meld dit gewoon even en iedereen valt mij hier precies aan


    'ik meld dit gewoon even'?
    sorry maar je blijft doordrammen als mensen zeggen dat het wél nathalie is. ¬¬


    k-kinda busyyyy

    Creation schreef:
    dus....?
    -snapt het doel van topic niet-


    k-kinda busyyyy

    So?
    Ze mogen toch doen wat ze willen.


    VIP - Very Important Penguin