• Daarjuist zat ik wat op Youtube toen ik op ene filmpje uitkwam, het is van de ema's , de afterparty. Je ziet Tom en Bill vertrokken, maar er zijn twee meiden bij.
    Hier is de video
    -edit: De twee achtervolgers (meiden) zouden naar het schijnt 2 van de vier stalkers van TH zijn. Als je naar de blonde en die met de zwarte jas op de 0:20 kijkt, dan lijken die op de achtervolgers van Tom en Bill tijdens de EMA 2009. (die vier meisjes zijn hun stalkers)|Bedankt KimRevenge voor het filmpje|-

    [ bericht aangepast op 9 nov 2009 - 19:36 ]

    Lange blonde is Natalie, de andere zal ook wel van de crew zijn. (:


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Cherished schreef:
    En over dat filmpje, als ik me niet vergis zie ik Nath wél instappen, nog voor Bill & Tom.


    Me 2.

    [ bericht aangepast op 7 nov 2009 - 11:32 ]


    Think before you act.

    En stel he,
    stel gewoon dat het geen vrienden waren.

    Stel dat ze met die meiden geneukt hebben.

    SO WHAT :/
    Laaaat ze o.o

    Like, het zijn jongens :'D Als jullie 20 zijn ga ik jullie toch ook geen commentaar geven als jullie eens rondneuken met iemand?

    Stiekem hoop ik dat het geen vrienden waren en dat ze dik geneukt hebben want dat gun ik ze!

    :Y)


    -

    Cherished schreef:
    En stel he,
    stel gewoon dat het geen vrienden waren.

    Stel dat ze met die meiden geneukt hebben.

    SO WHAT :/
    Laaaat ze o.o

    Like, het zijn jongens :'D Als jullie 20 zijn ga ik jullie toch ook geen commentaar geven als jullie eens rondneuken met iemand?

    Haha, geniale directheid. :'D


    Tanya is de beste.

    Cherished schreef:
    En stel he,
    stel gewoon dat het geen vrienden waren.

    Stel dat ze met die meiden geneukt hebben.

    SO WHAT :/
    Laaaat ze o.o

    Like, het zijn jongens :'D Als jullie 20 zijn ga ik jullie toch ook geen commentaar geven als jullie eens rondneuken met iemand?

    Idd!


    -

    ik denk niet dat ze mee zijn gegaan. xD

    maar oké eigen mening telt :P

    als je goed kijkt kan je toch zien dat dat laatste meisje tegengehouden word en niet instapt.


    Everyone smiles in the same language.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    De meeste vrienden van B&T hebben eigen vervoer, staan op de gastenlijst, etc, etc, etc. Nathalie mag als teammember en inmiddels zo goed als beste vriendin toch wel bij de jongens in de auto zitten of is dat verboden :'DD?

    Heb ik dan gezegt dan, dat dat niet mag?
    Nee, ik geloof het niet.
    maarja, laaatmaaar
    *shaggerijnig, niet door dit nee dan zou ik wel héél laag zijn*


    your eyes are like stars in the night.

    Niemand hier was erbij, niemand hier weet wie ze zijn behalve Nath & Kaulitzjes, niemand hier weet wat die man tegen die meide zei.

    :'D Voor hetzelfde geldt vroegen ze naar hún vervoer?
    Echt gast, drama om nix.

    [/stiekem hebben ze dikke sex gehad in die auto met Nath, triooo -verplettert tiener hartjes-]

    Cherished schreef:
    En stel he,
    stel gewoon dat het geen vrienden waren.

    Stel dat ze met die meiden geneukt hebben.

    SO WHAT :/
    Laaaat ze o.o

    Like, het zijn jongens :'D Als jullie 20 zijn ga ik jullie toch ook geen commentaar geven als jullie eens rondneuken met iemand?


    You read my mind xD

    Die blonde is toch die ene waarvan ik de naam kwijt ben? Laat ze gewoon meenemen wie ze willen ofzo. :')

    Cherished schreef:
    [/stiekem hebben ze dikke sex gehad in die auto met Nath, triooo -verplettert tiener hartjes-]

    Dan ga ik lachen!

    2 woorden:
    NOU EN?!


    Life is hard and then we die

    opvallend hoe na elke afterparty deze 'geruchten' weer opkomen en iedereen er weer een drama van maakt om uit te zoeken wie deze meisjes waren ^^ of het nu vrienden zijn, of crewleden, of gewoon meisjes die ze mee hebben genomen naar hun hotelkamer; who cares? Damn, het zijn ook maar mensen hoor ^^