• Daarjuist zat ik wat op Youtube toen ik op ene filmpje uitkwam, het is van de ema's , de afterparty. Je ziet Tom en Bill vertrokken, maar er zijn twee meiden bij.
    Hier is de video
    -edit: De twee achtervolgers (meiden) zouden naar het schijnt 2 van de vier stalkers van TH zijn. Als je naar de blonde en die met de zwarte jas op de 0:20 kijkt, dan lijken die op de achtervolgers van Tom en Bill tijdens de EMA 2009. (die vier meisjes zijn hun stalkers)|Bedankt KimRevenge voor het filmpje|-

    [ bericht aangepast op 9 nov 2009 - 19:36 ]

    Bill & Tom Kaulitz (Tokio Hotel), leave the afterparty just to come back a few minutes later
    Dat staat zo rechts van het filmpje, dus echt tijd om te neuken met die meiden hadden ze wel niet...
    && Waarschijnlijk ging die nathalie "fzo, gwn vlug ff Bill zijn haar goed leggen, en zijn make-up wat bijwerken en blabla...End of the story


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Kickson schreef:
    (...)

    Dankuu dat jij een van de enigste bent die het eigenlijk opneemt voor mij, ik meld dit gewoon even en iedereen valt mij hier precies aan

    Graag gedaan hoor. En ik blijf er bij,MENSEN ZIJK HAAR NIET ZO AF.
    Als 1 van hun een nieuw kapsel heeft dan wilt iederene hetfijne er van weten en bij dit(waarbij het voor deze fans 'normaal' is om het te weten) kraak idereen het af.
    Als je het niet intreseert omhet nut niet ziet dan reageer je toch gewoon niet op.
    Sorrie maar hier kan ik zo kwaat om worden,en ik ken haar niet eens.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    (...)
    Graag gedaan hoor. En ik blijf er bij,MENSEN ZIJK HAAR NIET ZO AF.
    Als 1 van hun een nieuw kapsel heeft dan wilt iederene hetfijne er van weten en bij dit(waarbij het voor deze fans 'normaal' is om het te weten) kraak idereen het af.
    Als je het niet intreseert omhet nut niet ziet dan reageer je toch gewoon niet op.
    Sorrie maar hier kan ik zo kwaat om worden,en ik ken haar niet eens.


    het gaat niet om het feit waarom ze het topic opent, maar het feit dat sommigen echt blijven doordrammen, dat irriteert mensen, ook mij.
    het is gewoon vreselijk irritant als mensen door blijven zeiken om iets wat nooit werkelijkheid word. ¬¬


    k-kinda busyyyy

    Leuk voor ze.


    You can run but not hide

    jezuschristus.
    laat ze lekker.
    van mij mogen ze 1000 meisjes neuken,
    en dan nog zou het me niets kunnen maken.
    iedereen kan hier zo'n probleem over maken.
    die boy's gaan toch ook niet lopen zeiken als jij het met iemand doet ofzo?


    ' en baby, maybe komt het ooit goed.

    OnexLove schreef:
    jezuschristus.
    laat ze lekker.
    van mij mogen ze 1000 meisjes neuken,
    en dan nog zou het me niets kunnen maken.
    iedereen kan hier zo'n probleem over maken.
    die boy's gaan toch ook niet lopen zeiken als jij het met iemand doet ofzo?

    Dat bedoel ik dus.Als je het zo ergert laas het dan niet!!,ze meld het alleen maar!


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    (...)
    Dat bedoel ik dus.Als je het zo ergert laas het dan niet!!,ze meld het alleen maar!


    als jou die reactie ergert waarom reageer je er dan op? (krul)

    oké, die was flauw.
    maarja. ik snap niet waarom er door sommigen zo'n probleem van gemaakt wordt dat ze met een meisje rondlopen. damn.


    -

    NocteObscura schreef:
    (...)

    als jou die reactie ergert waarom reageer je er dan op? (krul)

    oké, die was flauw.
    maarja. ik snap niet waarom er door sommigen zo'n probleem van gemaakt wordt dat ze met een meisje rondlopen. damn.

    OMdat iemand volgens mij niet helemaal begreep wat ik bedoel,of ik begreep haar niet


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Prada schreef:
    Leuk voor ze.


    Never say you're happy, when your eyes still cry.

    Exercitus schreef:
    (...)
    Dat bedoel ik dus. Als je het zo ergert laas het dan niet!!,ze meld het alleen maar!

    Iedereen zijn eigen mening he.
    Daarnaast valt niemand haar persoonlijk aan.
    Niet zo overdrijven, als ze het zo erg vond had ze allang om een slotje kunnen vragen.

    Cherished schreef:
    (...)
    Iedereen zijn eigen mening he.
    Daarnaast valt niemand haar persoonlijk aan.
    Niet zo overdrijven, als ze het zo erg vond had ze allang om een slotje kunnen vragen.

    Dit is mijn mening.En ik had alleen even een goed voorbeeld nodig voor een ander die mij volgens mij niet helemaal begreep(of andersom).En haar mening(en die van andere) komen nogal sterk aanvallend over.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    - Kan iemand hier een slotje op plaatsen, ik vind die ruzies hierzo niet echt leuk meer, en die beschuldigingen tegenover mij vind ik zeker niet plezant. Dus please plaats een slotje hierop-

    k ben jaloers :'(

    over 3 jaar zie je tom met mij hand in hand hun auto in stappen.
    en over 10 jaar zijn we getrouwd en hebben we een kind!!


    So far away..