• Daarjuist zat ik wat op Youtube toen ik op ene filmpje uitkwam, het is van de ema's , de afterparty. Je ziet Tom en Bill vertrokken, maar er zijn twee meiden bij.
    Hier is de video
    -edit: De twee achtervolgers (meiden) zouden naar het schijnt 2 van de vier stalkers van TH zijn. Als je naar de blonde en die met de zwarte jas op de 0:20 kijkt, dan lijken die op de achtervolgers van Tom en Bill tijdens de EMA 2009. (die vier meisjes zijn hun stalkers)|Bedankt KimRevenge voor het filmpje|-

    [ bericht aangepast op 9 nov 2009 - 19:36 ]

    Pliena schreef:
    En wat dan nog, laat hen toch. Zoals Cherished al zei, die zijn 20, ooit gaat het er toch eens van komen hoor. Damn.


    I need you like a heart needs a beat

    Laat ze .__.
    Alsof sommige onder ons nooit op 20e na een gezellig avondje uit met een paar jongens/meisjes naar huis gaat


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Ehm ja fijn voor ze. x:


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Go B&T _O_


    -

    nathalie is zijn beste vriendin dus geen paniek;)


    Some angels have no wings.

    Hahaha, de halve wereld op z'n kop omdat Nathalie de auto instappt. :')

    SO WHAT, GET OVER IT.

    OMG, er gaan twee meiden mee. Daar ga ik echt de hele dag mee zitten.

    Not. Fijn voor ze dat ze meiden mee nemen. Laat ze.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Marihuana schreef:
    OMG, er gaan twee meiden mee. Daar ga ik echt de hele dag mee zitten.

    Not. Fijn voor ze dat ze meiden mee nemen. Laat ze.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Cherished schreef:
    Niemand hier was erbij, niemand hier weet wie ze zijn behalve Nath & Kaulitzjes, niemand hier weet wat die man tegen die meide zei.

    :'D Voor hetzelfde geldt vroegen ze naar hún vervoer?
    Echt gast, drama om nix.

    [/stiekem hebben ze dikke sex gehad in die auto met Nath, triooo -verplettert tiener hartjes-]


    -gaatneer-

    Nee, serieus, wat maakt het uit? Waarschijnlijk zijn het gewoon vrienden, of mogen ze dat ook al niet meer hebben? :'D
    Sjees, serieus, laat ze. Wat maakt het uit, als het geen vrienden waren, en ze hebben die gewoon geneukt, boeiend, zij mogen toch ook iets hebben?


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik wist niet dat beroemde mensen geen meisjes mee naar huis mogen nemen, daar heb ik nog niet eerder over gehoord.

    Come on ze zijn net zo normaal als wij, ze zijn 20 en kunnen goed genoeg voor zichzelf zorgen. Laat ze ook gewoon leven. Ook al namen ze 10 meisje mee in hun auto, als hun dat willen dan doen ze dat toch...


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Jullie hoeven haar niet meteen zo aan tevallen.MIjn god ze melt het alleen maar. Als 1 van hun een nieuwe auto heeft zijn jullie allemaal door het dolle heen maar als iemand dit meld worden jullie allemaal boos,lekker is dat.(dit is niet voor iedereen maar wel voor vele)

    En dan viind iedereen het vreemd dat de fans van th zo gehaat worden


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    Jullie hoeven haar niet meteen zo aan tevallen.MIjn god ze melt het alleen maar. Als 1 van hun een nieuwe auto heeft zijn jullie allemaal door het dolle heen maar als iemand dit meld worden jullie allemaal boos,lekker is dat.(dit is niet voor iedereen maar wel voor vele)

    En dan viind iedereen het vreemd dat de fans van th zo gehaat worden
    -geeft haar lekker gelijk-


    Wie du mir, so ich dir.

    Pliena schreef:
    En wat dan nog, laat hen toch. Zoals Cherished al zei, die zijn 20, ooit gaat het er toch eens van komen hoor. Damn.


    Only losers can act the way you do

    Leuk voor ze. :)

    maar ik vind wel..
    Als 1 van ons met een jongen naar huis gaat is dat toch ook niet interresant? :8 B&T zijn ook maar mensen... *vindzichzelfnuvaag*

    [ bericht aangepast op 7 nov 2009 - 14:59 ]


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Exercitus schreef:
    Jullie hoeven haar niet meteen zo aan tevallen.MIjn god ze melt het alleen maar. Als 1 van hun een nieuwe auto heeft zijn jullie allemaal door het dolle heen maar als iemand dit meld worden jullie allemaal boos,lekker is dat.(dit is niet voor iedereen maar wel voor vele)

    En dan viind iedereen het vreemd dat de fans van th zo gehaat worden