• ?

    [ bericht aangepast op 11 jan 2012 - 23:07 ]


    Leef nu, anders is het straks voorbij.

    Maak het uit, wacht een tijdje en neem dan met die andere jongen?


    SLOAN.

    Ten eerst; uitmaken. Dit heeft namelijk geen zin. Ten tweede, je kunt gewoon met die andere jongen afspreken en leuke dingen doen, dat is geen probleem. Ik zou alleen oppassen met direct een relatie aan te gaan, dan kun je inderdaad als 'slet' gevonden worden.


    To infinity and beyond •

    Barbiedoll schreef:
    Ten eerst; uitmaken. Dit heeft namelijk geen zin. Ten tweede, je kunt gewoon met die andere jongen afspreken en leuke dingen doen, dat is geen probleem. Ik zou alleen oppassen met direct een relatie aan te gaan, dan kun je inderdaad als 'slet' gevonden worden.


    26 - 02 - '16

    Dankje voor de hulp. ik heb het idd uitgemaakt. was minder erg dan ik had gedacht. zijn vrienden (die ook mijn vrienden zijn)vonden het de beste keuze. Met die andere jongen spreek ik nu wel eens af en we smsen. Het is nu gewoon vriendschappelijk maar mischien komt er ooit nog meer.


    Leef nu, anders is het straks voorbij.

    Swaggerific schreef:
    Ten eerst; uitmaken. Dit heeft namelijk geen zin. Ten tweede, je kunt gewoon met die andere jongen afspreken en leuke dingen doen, dat is geen probleem. Ik zou alleen oppassen met direct een relatie aan te gaan, dan kun je inderdaad als 'slet' gevonden worden.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Moon1Light schreef:
    Dankje voor de hulp. ik heb het idd uitgemaakt. was minder erg dan ik had gedacht. zijn vrienden (die ook mijn vrienden zijn)vonden het de beste keuze. Met die andere jongen spreek ik nu wel eens af en we smsen. Het is nu gewoon vriendschappelijk maar mischien komt er ooit nog meer.

    je hebt goed gehandelt (:


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik zal wel de enige zijn die het vreemd vind dat je in twee weken al met die jongen in bed ligt :']
    Enfin, je hebt inderdaad goed gehandeld. Y'see, iemand aan het lijntje houden om zijn gevoelens niet te kwetsen resulteert alleen maar in hardere geestelijke klappen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Kies de 2e, als je écht van de eerste hield was je niet eens verliefd geworden op de 2e (flower)

    C18 schreef:
    Ik zal wel de enige zijn die het vreemd vind dat je in twee weken al met die jongen in bed ligt :']
    Enfin, je hebt inderdaad goed gehandeld. Y'see, iemand aan het lijntje houden om zijn gevoelens niet te kwetsen resulteert alleen maar in hardere geestelijke klappen.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Nou ik kende hem veel langer. We hadden al 2 maanden gedated, maar ik had pas officeel iets met hem twee weken xD daarvoor hadden we al gezoent enzo. Zou nooit uit mijzelf na twee weken al met iemand naar bed gaan.


    Leef nu, anders is het straks voorbij.

    Swaggerific schreef:
    Ten eerst; uitmaken. Dit heeft namelijk geen zin. Ten tweede, je kunt gewoon met die andere jongen afspreken en leuke dingen doen, dat is geen probleem. Ik zou alleen oppassen met direct een relatie aan te gaan, dan kun je inderdaad als 'slet' gevonden worden.


    Where words fail, music speaks

    Gewoon eerlijk zijn. Iemand voorliegen of aan het lijntje houden is nooit goed, en zolang je goed uitlegt waarom je dit doet en waarom je er dan überhaupt mee begonnen bent, denk ik dat hij het wel zal begrijpen. En wacht dan nog even voor je met die andere jongen verder gaat.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    C18 schreef:
    Ik zal wel de enige zijn die het vreemd vind dat je in twee weken al met die jongen in bed ligt :']
    Enfin, je hebt inderdaad goed gehandeld. Y'see, iemand aan het lijntje houden om zijn gevoelens niet te kwetsen resulteert alleen maar in hardere geestelijke klappen.


    "Stay beautiful. Keep it ugly."