• Ja hoor!

    Nu heb ik toch genoeg van al dat gezeik over die hele Mexicaanse griep. Het is niet eens zo erg. En weet je hoe ik dat weet? Nou, mijn zus heeft dus een gewóne griep + een ontsteking aan haar strottenhoofd en de dokter heeft zelf gezegd dat die griep zo veel keer erger is dan de Mexicaanse griep. [/lifeless] Maar ik moest dit even ter informatie melden dat er heus nog ergere dingen zijn dan die Mexicaanse griep :Y)

    x'

    Yankee schreef:
    Er stond in onze krant dat ze óf net een longontsteking had gehad óf op dat moment een longontsteking had.

    Nou moet ik ook eerlijk zijn, heb ik dat ook niet geweten. Maar alsnog, ik ben niet echt bang voor de Mexicaanse. Ik heb wel vaker een 'griepje' gehad, en ik leef nog. Nou, die Mexicaanse krijgt mij niet bang.

    Sentiment schreef:
    (...)

    Dat wist ik niet. Overal waar ik kijk staat dat ze kerngezond was. Nu weet ik niet meer wat ik moet geloven.

    Ik geloof onze krant. Want volgens mij kan een kerngezond iemand gewoon niet overlijden aan de mexicaanse griep.. Dat hebben ze zelf gezegd.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Wat zijn eigelijk de kenmerken van griep,wand ik ben verkouden heb keel pijn en soms hoofdpijn.Volgens mij begin ik GEWONE griep te krijgen


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Het schijnt te beginnen met spierpijn, heb ik gehoort?

    Search on the internet :Y).


    "I shut my eyes in order to see.'

    Je moet ook erg veel hoesten.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik hoest veel(door die keel pijn) maar heb geen sprierpijn dus het zou wel niet.Ik hoop het niet ander gaat mijn recoor er aan.
    Ik ben al 5/6 jaar lang niet ziek geweest


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Yankee schreef:
    (...)
    Ik geloof onze krant. Want volgens mij kan een kerngezond iemand gewoon niet overlijden aan de mexicaanse griep.. Dat hebben ze zelf gezegd.


    Ze roepen geen officiele epidemie uit omdat er wel 6 mensen zijn doodgegaan en het meisjevan 14 niet kerngezond zou zijn. Ik denk dat ze wel gezond was, anders dan was het geen epidemie.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2009 - 20:15 ]


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ze roepen geen officiele epidemie uit omdat er wel 6 mensen zijn doodgegaan en het meisjevan 14 niet kerngezond zou zijn. Ik denk dat ze wel gezond was, anders dan was het geen edpidemie.

    Edpimie heeft niks met haar te maken.Het is het aantal zieken,niet doden.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Assassin schreef:
    (...)

    Ze roepen geen officiele epidemie uit omdat er wel 6 mensen zijn doodgegaan en het meisjevan 14 niet kerngezond zou zijn. Ik denk dat ze wel gezond was, anders dan was het geen edpidemie.


    Epidemie heeft niet te maken met gezonde mensen die er toch aan overlijden, maar het heet zo omdat er meerdere gevallen van besmetting zijn in een groter gebied. Het is ook nogal vreemd dat al die mensen die er wel aan overleden zijn, al ziek waren en dan dit meisje niet. Ik geloof nog steeds de krant.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Yankee schreef:
    (...)

    Epidemie heeft niet te maken met gezonde mensen die er toch aan overlijden, maar het heet zo omdat er meerdere gevallen van besmetting zijn in een groter gebied. Het is ook nogal vreemd dat al die mensen die er wel aan overleden zijn, al ziek waren en dan dit meisje niet. Ik geloof nog steeds de krant.

    (zip) ZIP


    I recycle my thoughts.

    Assassin schreef:
    (...)

    Ze roepen geen officiele epidemie uit omdat er wel 6 mensen zijn doodgegaan en het meisjevan 14 niet kerngezond zou zijn. Ik denk dat ze wel gezond was, anders dan was het geen epidemie.

    Een epidemie heeft niets te maken met het aantal doden of eender wat. Het heeft te maken met dat er een bepaald percentage van het volk die zelfde ziekte heeft, niets met het dodental.

    Assassin schreef:
    (...)
    14

    Jah, ik heb eigenlijk een klein foutje begaan, sorry. Ik had eigenlijk de meerderheid moeten schrijven. Maar ze was een uitzondering. Maar ik denk dat ze gestorven is, als ze niets anders had, aan de hoge koorts die je krijgt wanneer je de Mexicaanse griep hebt. (dat denk ik toch!)

    [ bericht aangepast op 27 okt 2009 - 8:31 ]


    VIP - Very Important Penguin

    Whaha, i know :'D.
    Mexicaanse griep is maar een gewone griep ;d. [/zegt iedereen]


    None but ourselves can free our minds.

    ik heb altijd last van de griep ik zit nu ook al weer 1,5 week thuis met griep..


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~