• Ja hoor!

    Nu heb ik toch genoeg van al dat gezeik over die hele Mexicaanse griep. Het is niet eens zo erg. En weet je hoe ik dat weet? Nou, mijn zus heeft dus een gewóne griep + een ontsteking aan haar strottenhoofd en de dokter heeft zelf gezegd dat die griep zo veel keer erger is dan de Mexicaanse griep. [/lifeless] Maar ik moest dit even ter informatie melden dat er heus nog ergere dingen zijn dan die Mexicaanse griep :Y)

    x'

    Nicol schreef:
    (...)

    allebei

    door die stomme spanjaarden zijn de maya's en de inca's uit geroeid ;3

    En door de engelse zijn de idianen bijna uitgestorven.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    (...)
    En door de engelse zijn de idianen bijna uitgestorven.
    dat zei ik net ?


    We can only learn to love by loving.

    Rush schreef:
    Ja mee eens, al vond ik dat verhaal van dat 14-jarig meisje Hannah, wel eng.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Mee eens;)
    Ik moet van mijn moeder een inenting nemen tegen de mexicaanse griep, extra vitamines slikken, vaak mijn handen wassen op school enz. >.<
    Mijn zusje is alleen verkouden en ik heb alleen hoofdpijn en ze denkt meteen al dat we de mexicaanse griep hebben -_-"

    [ bericht aangepast op 26 okt 2009 - 19:40 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Decoy schreef:
    Er zijn al verschillende mensen aan overleden dus tuurlijk is het niet erg.
    Zo nu je zin?

    Je hoeft daarom niet meteen zo aanvallend te doen hoor :/

    Ja, ik ga met je akkoord.
    Maar het is ook niet fijn als je het hebt hoor.
    Je maakt hoge koorst.
    Slaapt altijd. Een niet aangename hoest, hoofdpijn, keelpijn.
    Echt, ik was blij dat ik ervan was.


    Your Butt is Mine!

    Als ik goed heb opgelet zijn er nu 6 mensen aan dood gegaan? Aan de gewone griep gaan er veel meer mensen dood per jaar, en dan praat je over echt veel meer dan 6, dus het is nog niks. en natuurlijk is het erg dat dat meisje is overleden, maar dat gebeurt gewoon.En dat klinkt hard, maar iedereen gaat een keer dood toch? En het is niet erger als je aan de mexicaanse griep dood gaat als aan een ongeluk en wat hoor je daar nog over tegenwoordig?


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    XLightAngelX schreef:
    Mee eens;)
    Ik moet van mijn moeder een inenting nemen tegende mexicaanse griep, extra vitamines slikken, vaak mijn handen wassen op school enz. >.<
    Mijn zusje is alleen verkouden en ik heb alleen hoofdpijn en ze denkt meteen al dat we de mexicaanse griep hebben -_-"

    o god tegen zulke ouders zou ik niet kunnen
    -veel te nuchter voor-

    Mijn moeder en ik hebben allebei iets van ; als je het krigjt dan krijg je het, een erg grote kans is het niet en er zijn genoegm iddelen tegen.


    We can only learn to love by loving.

    Nicol schreef:
    (...) dat zei ik net ?

    Idiane en maya's/Inca's zijn niet de zelfde.Maya's en Inca's zaten in z-amerika indiane in n-amerika


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Toen kanker net ontdekt werd, was er ook zo'n heisa om hoor x'D Nu is het oud nieuws, iedereen weet dat je eraan dood kan gaan. Het is alleen geen virus zoals de griep.


    Your make-up is terrible

    Hush schreef:
    Als ik goed heb opgelet zijn er nu 6 mensen aan dood gegaan? Aan de gewone griep gaan er veel meer mensen dood per jaar, en dan praat je over echt veel meer dan 6, dus het is nog niks. en natuurlijk is het erg dat dat meisje is overleden, maar dat gebeurt gewoon.En dat klinkt hard, maar iedereen gaat een keer dood toch? En het is niet erger als je aan de mexicaanse griep dood gaat als aan een ongeluk en wat hoor je daar nog over tegenwoordig?


    idd

    :3

    @Exercitus
    zie mijn bericht vorige pagina, zij vroeg aan mij over de inca's dus even opletten ;)


    We can only learn to love by loving.

    Hush schreef:
    Als ik goed heb opgelet zijn er nu 6 mensen aan dood gegaan? Aan de gewone griep gaan er veel meer mensen dood per jaar, en dan praat je over echt veel meer dan 6, dus het is nog niks. en natuurlijk is het erg dat dat meisje is overleden, maar dat gebeurt gewoon.En dat klinkt hard, maar iedereen gaat een keer dood toch? En het is niet erger als je aan de mexicaanse griep dood gaat als aan een ongeluk en wat hoor je daar nog over tegenwoordig?

    Ik kán het ookal niet beter zeggen. 8]


    - hoi ;D

    Daarom zei ik en.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    (...)
    Elk jaar sterevn ik weet niet hoe veel mensne aan de gewone griepaan kanker of door een bus maar hoor je daar iets van,nee?
    Hetis de media die hjet zo opblaats,ze moeten iest hebben om over te schrijven dus overdrijven ze maar.

    Nee hoor, ze schrijven er niet over omdat die dingen vaker voor komen las doodsoorzaak.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Killjoy schreef:
    (...)
    Je hoeft daarom niet meteen zo aanvallend te doen hoor :/

    Ik kan gewoon niet tegen mensen die altijd gelijk willen hebben.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.