• Ja hoor!

    Nu heb ik toch genoeg van al dat gezeik over die hele Mexicaanse griep. Het is niet eens zo erg. En weet je hoe ik dat weet? Nou, mijn zus heeft dus een gewóne griep + een ontsteking aan haar strottenhoofd en de dokter heeft zelf gezegd dat die griep zo veel keer erger is dan de Mexicaanse griep. [/lifeless] Maar ik moest dit even ter informatie melden dat er heus nog ergere dingen zijn dan die Mexicaanse griep :Y)

    x'

    Doh (krul)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Vind ik ook (flower)

    OMG, Annelies, jij bent zó slim!
    daarom hou ik zoveel van je.(K)


    - hoi ;D

    Ja mee eens, al vond ik dat verhaal van dat 14-jarig meisje Hannah, wel eng.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Haha mexicaanse griep is fun
    ik wil het :x

    -omg hoe kansloos naja, ik zei vanaf het begin al dat het niet erg was ;x-


    We can only learn to love by loving.

    Haha, da's waar :'D
    Bij ons heeft de directrice vrijdag nog een preek erover gehouden. Dat we onze handen moeten wassen enzo :')


    Never run out of reasons to smile...

    Ik vind het ook to much drama!
    als je denkt dat je de mexo griep hebt, moet je de dokter bellen en vertellen wat je allemaal hebt, en dan krijg je door de telefoon te horen of je die griep hebt.. slaat echt nergens op..


    Je moet worden wie je bent.

    Ben dat gezaag ook beu. Het is helemaal niet erger dan een gewone griep. Het is alleen erg als je er iets bij krijgt. Hier zijn dit seizoen al meer mensen gestorven aan de gewone griep dan aan de Mexicaanse. -.-


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Dude, het is officieel een epidemie.
    Eerst was het een dom drama, nu is er een meisje van jullie leeftijd aan gestorven die gewoon gezond was.
    Dus doe normaal.


    Your make-up is terrible

    Er is vorige week wel iemand gestorven aan Mexicaanse griep in NL..een 14 jarig meisje..!!

    Maar stel dat jij Mexicaanse griep hebt..en nog voorholdsontsteking (weet niet hoe schrijft) dan kan het echt dodelijk zijn..of andere ziektes ofzo erbij..!

    Assassin schreef:
    Dude, het is officieel een epidemie.
    Eerst was het een dom drama, nu is er een meisje van jullie leeftijd aan gestorven die gewoon gezond was.
    Dus doe normaal.

    Ik zeg toch niet dat het niet érg is. Ik zeg alleen dat er ergere dingen bestaan, kijk maar naar dat griepje dat mijn zus heeft. die erger is dan die Mexicaanse griep?

    Killjoy schreef:
    (...)
    Ik zeg toch niet dat het niet érg is. Ik zeg alleen dat er ergere dingen bestaan, kijk maar naar dat griepje dat mijn zus heeft. die erger is dan die Mexicaanse griep?


    Maar er is nog een griep..!! die nog erger is dan de GEWONE griep.

    bij ons moete we alleen bij informatica onze handen 'wassen' met zo een stikende,vieze zeep ma vo de rest doe ik daar ook nx voor zodat ik dat 'niet' kan krijgen en er zijn zeker ergere dingen dan de mexicaanse griep al is het erg of ge dado sterft!
    x

    Vind ik ook.
    Al dat gezeik over de mexicaanse griep


    Never say you're happy, when your eyes still cry.

    Ik vind het behoorlijk erg, er gaan mensen dood. Die anders niet dood zouden zij gegaan. Natuurlijk zijn er ergere dingen/ziektes. Maar toch blijf ik erbij dat de Mexiaanse griep erg is.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    xLovveexTHx schreef:
    (...)

    Maar er is nog een griep..!! die nog erger is dan de GEWONE griep.

    Maar het gaat over de Mexicaanse griep, niet over die nog ergere dan de gewone?