• Ja hoor!

    Nu heb ik toch genoeg van al dat gezeik over die hele Mexicaanse griep. Het is niet eens zo erg. En weet je hoe ik dat weet? Nou, mijn zus heeft dus een gewóne griep + een ontsteking aan haar strottenhoofd en de dokter heeft zelf gezegd dat die griep zo veel keer erger is dan de Mexicaanse griep. [/lifeless] Maar ik moest dit even ter informatie melden dat er heus nog ergere dingen zijn dan die Mexicaanse griep :Y)

    x'

    Sentiment schreef:
    Ik vind het behoorlijk erg, er gaan mensen dood. Die anders niet dood zouden zij gegaan. Natuurlijk zijn er ergere dingen/ziektes. Maar toch blijf ik erbij dat de Mexiaanse griep erg is.

    Mensen die er zijn aan gestorven, waren ofwel oud, dus hebben ze een veel zwakkere weerstand dan jongeren of volwassene mensen, ofwel hadden ze al een andere ziekte.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2009 - 19:48 ]


    VIP - Very Important Penguin

    Singalong schreef:
    (...)
    Mensen die er zijn aan gestorven, waren ofwel oud, dus hebben ze een veel zwakkere weerstand dan jongeren of volwassene mensen, ofwel hadden ze al een andere ziekte.

    Het meisje Hannah dat er pas geleden aan gestorven is was kerngezond voordat ze stierf.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Decoy schreef:
    (...)
    Het meisje Hannah dat er pas geleden aan gestorven is was kerngezond voordat ze stierf.

    Hoe oud was ze? Want kinderen hebben ook een zwakkere weerstand dan jongeren enzo.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2009 - 19:55 ]


    VIP - Very Important Penguin

    Singalong schreef:
    (...)
    Hoe oud was ze? Want kinderen hebben ook een zwakkere weerstand dan jongeren enzo.

    14


    Your make-up is terrible

    Singalong schreef:
    (...)
    Mensen die er zijn aan gestorven, waren ofwel oud, dus hebben ze een veel zwakkere weerstand dan jongeren of volwassene mensen, ofwel hadden ze al een andere ziekte.


    1. Hun leven is ook wat waard, ze laten familie/vrienden achter. Oude mensen hebben net zoveel recht op leven als ieder ander. 2. Dat 14 jarige meisje was kerngezond. 3. Mensen die al ziek waren, hadden zonder die griep misschien wel een kans gehad op genezing.

    Elke dode is er een teveel. Oud/jong/ziek/gezond.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Dat meisje was niet gezond -_-.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Sentiment schreef:
    (...)

    1. Hun leven is ook wat waard, ze laten familie/vrienden achter. Oude mensen hebben net zoveel recht op leven als ieder ander. 2. Dat 14 jarige meisje was kerngezond. 3. Mensen die al ziek waren, hadden zonder die griep misschien wel een kans gehad op genezing.

    Elke dode is er een teveel. Oud/jong/ziek/gezond.


    Met dat laatste ben ik het niet zo eens. Stel je voor dat niemand dood ging, dan was de aarde even overbevolkt. Ik geloof dat dit een natuurlijke reactie op die overbevolktheid is.


    Your make-up is terrible

    Sentiment schreef:
    (...)

    1. Hun leven is ook wat waard, ze laten familie/vrienden achter. Oude mensen hebben net zoveel recht op leven als ieder ander. 2. Dat 14 jarige meisje was kerngezond. 3. Mensen die al ziek waren, hadden zonder die griep misschien wel een kans gehad op genezing.

    Elke dode is er een teveel. Oud/jong/ziek/gezond.

    De dood is er niet voor niks dus dat klopt niet helemaal.(zo zie ik het)Maar het is natuurlijk wel zuur ja


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Assassin schreef:
    (...)

    Met dat laatste ben ik het niet zo eens. Stel je voor dat niemand dood ging, dan was de aarde even overbevolkt. Ik geloof dat dit een natuurlijke reactie op die overbevolktheid is.


    Ik bedoel die gestorven zijn aan de mexicaanse griep. Ik bedoel Hallo, ze hebben een vaccin, geef het dan ook aan die oudere/zieken/zwangere/kleine kindjes.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Hoevaak moet ik nog zeggen dat dat meisje niet kerngezond was, voordat jullie het lezen. 0_0


    "I shut my eyes in order to see.'

    Sentiment schreef:
    (...)

    Ik bedoel die gestorven zijn aan de mexicaanse griep. Ik bedoel Hallo, ze hebben een vaccin, geef het dan ook aan die oudere/zieken/zwangere/kleine kindjes.


    Ouderen en zieken krijgen die sowieso al. Volgens mij iedereen de 65+ is en mensen die dingen als astma hebben werden ervoor opgeroepen.


    Your make-up is terrible

    Yankee schreef:
    Hoevaak moet ik nog zeggen dat dat meisje niet kerngezond was, voordat jullie het lezen. 0_0

    De meesten willen het niet lezen omdat ze hun gelijk willen houden ;d

    Yankee schreef:
    Hoevaak moet ik nog zeggen dat dat meisje niet kerngezond was, voordat jullie het lezen. 0_0

    Wat had ze dan?,overal hoor ik dat ze wel gezond was.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Er stond in onze krant dat ze óf net een longontsteking had gehad óf op dat moment een longontsteking had.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Yankee schreef:
    Er stond in onze krant dat ze óf net een longontsteking had gehad óf op dat moment een longontsteking had.


    Dat wist ik niet. Overal waar ik kijk staat dat ze kerngezond was. Nu weet ik niet meer wat ik moet geloven.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.