• Ja hoor!

    Nu heb ik toch genoeg van al dat gezeik over die hele Mexicaanse griep. Het is niet eens zo erg. En weet je hoe ik dat weet? Nou, mijn zus heeft dus een gewóne griep + een ontsteking aan haar strottenhoofd en de dokter heeft zelf gezegd dat die griep zo veel keer erger is dan de Mexicaanse griep. [/lifeless] Maar ik moest dit even ter informatie melden dat er heus nog ergere dingen zijn dan die Mexicaanse griep :Y)

    x'

    Killjoy schreef:
    (...)
    Ik zeg toch niet dat het niet érg is. Ik zeg alleen dat er ergere dingen bestaan, kijk maar naar dat griepje dat mijn zus heeft. die erger is dan die Mexicaanse griep?


    Eerst niet, nu wel.
    Eerst gingen er geen gezonde mensen aan dood, nu wel. En deze verspreid zich veel sneller.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2009 - 19:30 ]


    Your make-up is terrible

    Ma de gewone griep is ook vele erger als de mexicaanse griep :')

    Er zijn al verschillende mensen aan overleden dus tuurlijk is het niet erg.
    Zo nu je zin?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Irgendwann schreef:
    Ma de gewone griep is ook vele erger als de mexicaanse griep :')

    Voilà, nu ben ik eindelijk eens niet de enige die het zegt _O_

    xLovveexTHx schreef:
    (...)

    Maar er is nog een griep..!! die nog erger is dan de GEWONE griep.

    Mexicanse griep is NIET erger dan de gewone griep,minder erg zels.We kennen hem niet en alles wat nieuw is is per definisie eng bij mensen(ik snap mensen niet).


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    weetje iedereen doet nu best aanvallend in dit topic.

    de mexicaanse griep is bijna even erg als de gewone
    elk jaar gaan minstens 2000 mensen dood aan de gewone griep, maar dat is blijkbaar niet erg ofzo. ;x


    We can only learn to love by loving.

    Ik vind het allemaal wel een beetje overdreven inderdaad. Maar ik schrok wel dat er een meisje aan dood is gegaan.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Exercitus schreef:
    (...)
    Mexicanse griep is NIET erger dan de gewone griep,minder erg zels.We kennen hem niet en alles wat nieuw is is per definisie eng bij mensen(ik snap mensen niet).

    idd

    het is gewoon zo omdat hij nieuw is het lichaam er neit goed tegen bestendig is, net zoals toen de europeanen naar Amerika kwamen en de indianenstierven aan de ziektes die de europeanen mee brachten, hun lichaam kende de ziekte niet. en dat is hier ook zo ongeveer het geval.


    We can only learn to love by loving.

    Exercitus schreef:
    (...)
    Mexicanse griep is NIET erger dan de gewone griep,minder erg zels.We kennen hem niet en alles wat nieuw is is per definisie eng bij mensen(ik snap mensen niet).

    Ah dus toen jij voor het eerst van Mexicaanse griep hoorde, vond je dat niet eng?
    Yeah right =/.
    Tuurlijk is al het nieuwe eng, zeker zo'n ziektes, daar sterven mensen aan en ze hadden er nog helemaal geen onderzoek naar gedaan enal =/.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    consience schreef:
    Ik vind het allemaal wel een beetje overdreven inderdaad. Maar ik schrok wel dat er een meisje aan dood is gegaan.

    Kijk dít bedoel ik. Ik zeg niet dat ik niet schrok en zo dat die dood zijn gegaan -tuurlijk schrok ik- maar dat er dan zo'n drama's rond gemaakt worden. Er gaan elke dag mensen dood [auto ongelukken, kanker, armoede etc] en dan alleen specifiek kijken naar de Mexo griep.

    Nicol schreef:
    (...)
    idd

    het is gewoon zo omdat hij nieuw is het lichaam er neit goed tegen bestendig is, net zoals toen de europeanen naar Amerika kwamen en de indianenstierven aan de ziektes die de europeanen mee brachten, hun lichaam kende de ziekte niet. en dat is hier ook zo ongeveer het geval.

    Zijn dat niet de maya's en de inca's die stierven door de griep omdat de Spanjaarden die meenamen?:'D
    -herinnert zich zoiets ^^-


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Sabotage schreef:
    Vind ik ook.
    Al dat gezeik over de mexicaanse griep


    Happiness hit her like a train on a track

    Decoy schreef:
    Er zijn al verschillende mensen aan overleden dus tuurlijk is het niet erg.
    Zo nu je zin?

    Elk jaar sterevn ik weet niet hoe veel mensne aan de gewone griepaan kanker of door een bus maar hoor je daar iets van,nee?
    Hetis de media die hjet zo opblaats,ze moeten iest hebben om over te schrijven dus overdrijven ze maar.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik vind het wel erg. -mijn mening-


    You can run but not hide

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Zijn dat niet de maya's en de inca's die stierven door de griep omdat de Spanjaarden die meenamen?:'D
    -herinnert zich zoiets ^^-


    allebei

    door die stomme spanjaarden zijn de maya's en de inca's uit geroeid ;3


    We can only learn to love by loving.